قیمت حفاظ آکاردئونی در زنجان
1399/06/25
حفاظ آکاردئونی در سنندج
1399/06/25

ایمن ترین حفاظ روی دیوار ویلا

بهترین حفاظ روی دیوار با مدل هایی از جمله : حفاظ شاخ گوزنی، لیلیوم، بوته ای، نیزار، سرنیزه ای و…

برای مصارف مختلف از جمله سر در ساختمان ها، روی دیوار ساختمان ها به ویژه دیوارهایی با ارتفاع کم، به عنوان ایمن ترین حفاظ روی دیوار ویلا گرداگرد زمین های مختلف، حفاظ درب ساختمان ها از جمله درب آکاردئونی، حفاظ درب و پنجره مکانهای بزرگ همچون هتل ها، ویلاها، زندان ها، فروشگاه های بزرگ و… مورد کاربرد و کارایی واقع می گردند تا به این منظور با جنس محکم و قدرتمند خود مانع از ورود هر فرد مزاحمی به درون این ساختمان ها گردند. بنابراین کاربرد حفاظ آهنی امروزه تنها به نرده های ساختمانی ختم نمی گردد و در مکان های بسیار مختلفی می توان از حفاظ آهنی به جهت برقراری امنیت استفاده و بهره لازم را برد. ضمن اینکه تمامی این حفاظ ها امروزه به جهت سلایق مختلف افراد در طرح ها و رنگ بندی های مختلفی طراحی و ساخته شده اند تا به این منظور هر فردی بنا بر سلیقه خود رو به خرید یکی از این حفاظ های مختلف برای محافظت از مال و جان خود و اعضای خانواده اش آورد.

 

بهترین حفاظ روی دیوار فلزی

 

 

حفاظ سر نیزه ای

این حفاظ ساده آهنی از قدیمی ترین انواع نرده روی دیوار است. نمونه هایی از حفاظ سرنیزه ای را می توانید هنوز هم روی دیوارها ببینید. نحوه طراحی این حفاظ به شکل سنتی تنها برای کاربرد و نقش امنیتی آن در نظر گرفته شده و چندان روی جنبه های زیبایی و شکل ظاهری حفاظ کار نشده است. حفاظ سر نیزه ای از یک میله نوک تیز عمودی تشکیل شده که باعث می شود ارتفاع دیوار بلندتر شود و عبور از آن دشوارتر باشد. در انتهای هر میله یک سر نیزه کار شده تا مانع عبور سارقین شود. این روزها نمونه های مدرن تر حفاظ های سر نیزه ای تولید شده که هم به لحاظ امنیتی و هم زیبایی در رده پایین تری از حفاظ های قبلی قرار گرفته است. با توجه به تولید نرده های مدرن این طرح، مناسب ساختمان های لوکس نیست و در کارگاه ها نصب می شود.

مدل نرده دیوار حیاط نرده دیوار ویلا نرده کشی روی دیوار قیمت نرده سر دیوار انواع نرده حفاظ روی دیوار بهترین حفاظ روی دیوار ایمن ترین حفاظ دیوار بهترین نوع حفاظ روی دیوار ارتفاع حفاظ دیوار نصب حفاظ روی دیوار نرده روی دیوار

طراحی های منحصر به فرد حفاظ دیوار
امروزه حفاظ آهنی به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که به هیچ عنوان راهی برای نفوذ سارق یا فرد مزاحم به درون آن ها وجود نداشته باشد. به عنوان مثال حفاظ آهنی پنجره را به گونه ای طراحی می کنند که علاوه بر ایجاد یک قاب بسیار شکیل و زیبا که موجب شگفتی و زیبایی ظاهری منحصر به فردی به پنجره منزل شما می گردد، با مدل های مختلف و جذاب از جنس با کیفیت و نزدیک به هم می سازند تا نتوان از میان شکاف به وجود آمده به راحتی وارد منزل افراد شد. از آنجایی که جنس این حفاظ ها نیز از جنس آهن می باشد، امکان برش یا خم کردن آن ها و نفوذ به داخل آن ها سخت یا به تعبیری غیر ممکن است.
حفاظ دیوار سر درب منزل
سردر و حفاظ آهنی روی دیوار ها را نیز به صورت کاملا تیز شبیه به چاقوی برنده ای با شاخک های متنوع و چسبان به هم در ارتفاع بالای یک متر می سازند تا هیچ جایی برای گیر کردن دست و پای افراد سارق به جهت بالا رفتن از آن ها وجود نداشته باشد و در صورتی که بخواهد از این حفاظ آهنی عبور نماید، ممکن است دست و پای وی از برخورد با نوک تیز و برنده این حفاظ ها زخمی شود و او را با آسیب هایی مواجه سازد.

 

 

بهترین حفاظ روی دیوار آهنی

 

 

کیفیت بالا حفاظ آهنی روی دیوار

حفاظ آهنی روی دیوار از محصولات حفاظتی محسوب می شود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. تولید کنندگان محصولات حفاظتی به منظور تولید آن از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه بهره گرفته است و همین امر سبب شده تا بتوان در مدت زمان طولانی این محصول را مورد استفاده قرار داد و از مزیت های منحصر به فردی که این محصول داراست، بهره مند گردید.
مدل مدرن را به سبب آنکه با استفاده از مواد اولیه بسیار باکیفیتی تولید کرده اند، این امکان فراهم آورده می شود تا بتوان از آن در تمام شرایط جوی مختلف بهره مند شد و موجب تضمین امنیت به نحو مطلوبی گردید. حفاظ دیوار مدرن به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده برای تمام ساختمان ها می باشد و همین امر موجب شده تا از این محصول بسیار بهره گرفته شود. این محصول حفاظتی به علت کیفیت بالایی که داراست، از ضریب امنیت منحصر به فردی نیز برخوردار می باشد

به همین علت هر سارقی پیش از آنکه تصمیم به سرقت از منازل مختلفی بگیرد، با مشاهده حفاظ آهنی و خاصیت برندگی و طراحی بی نظیر و کاربردی این نوع از حفاظ ها به طور کلی از انجام این کار سر باز می زند که همین علت به نوبه خود سبب برقراری امنیت و آسایش و آرامش ساکنین چنین منازلی گشته است که با خیالی راحت به زندگی شخصی خویش ادامه می دهند و هرگز تصور نمی کنند که سارقی بخواهد از این حفاظ آهنی مستحکم و با طراحی منحصر به فرد خود را به داخل منازل آن ها وارد سازد.
امنیت حفاظ روی دیوار آهنی
امنیت را برای خانواده ها برقرار ساخته است بنابراین اگر قصد برقراری امنیت و آسایش خود و خانواده های خود هستید، می توانید با تولیدی های مختلف حفاظ آهنی ارتباط گرفته و پس از انتخاب مدل مورد نظر خود و خریداری حفاظ آهنی مراحل نصب و اجرای آن را به سادگی انجام داده تا پس از آن امنیت را برای خود ارزانی دارید و از زندگی سرشار از آرامش خویش نهایت بهره را ببرید.

 

نرده کشی

 

اما واقعا چه نوع حفاظی برای دیوار خانه بهترین است، هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ امنیت ؟ باید بدانیم که اشخاصی که معمولا اقدام به عبور از روی دیوار میکنند معمولا از امادگیه جسمانی بالایی برخوردارند و افرادی سبک وزن هستند که براحتی میتوانند از ارتفاعات بالا پرش کنند. پس باید حفاظی طراحی کنیم که بتواند مانعی برای افراد ورزشکار! باشد. همواره زمانی که در کوچه و خیابانها در حال گشت و گزار هستیم چشمان مان به حفاظ های نیزه ای که بر سر دیوار های خانها یا ساختمانها نصب شده اند خورده است. اما معمولا بیتوجه از آنها عبور کرده ایم. این نوع حفاظ ها بسیار طراحی ساده و منظمی دارند از طرفی هم ارتفاع آنها بلند بوده و معمولا نیزهای آنها به سمت بیرون از حیاط ساختمان خمیده شده است. اما ایا واقعا این حفاظ های آهنی میتوانند از ورود سارقان به منزل شما ممانعت بعمل آورند؟ نکته ای که باید بدانیم این است که این نوع حفاظ بسیار مستحکم بوده و اگر فرد سارق که از امادگی جسمانی مطلبی برخوردار است بخواهد از آن عبور کند، با ایوزان شدن از آن میتواند از روی آن عبور کرده چون که این حفاظ بسیار محکم بوده و میله های آن خم نشده و همین موضوع امنیت خاطری را برای فرد متجاوز بوجود اورده تا بتواند از روی آن عبور کند.

 

بهترین حفاظ آهنی

 

میلگردهای بکار رفته در حفاظ لیلیوم چه سایزی باید داشته باشند ؟
در تولید و ساخت نرده لیلیوم از میلگرد نوردی سایز ۱۰ میلیمتر استفاده میگردد که سایز مناسبی برای این نوع حفاظ میباشد . شاید در ابتدا بنظر برسد که این سایز ضعیف میباشد و شاید بتوان آنرا خم کرد یا برید که این زیاد درست نیست زیرا شاخه های درهم پیچیده با تعدادزیاد به یکدیگر جوش شده اند . با توجه به عرض حدودا ۵۰ سانتی حفاظ عملا امکان ایستادن روی دیوار و بریدن یا خم کردن حفاظ ها عملا امکان نداشته . خم کردن یا بریدن شاخه های درهم پیچیده احتیاج به یک محیط خلوت بدون عبور و مرور و زمان زیاد احتیاج دارد که همراه با تولید صدا نیز میباشد و عملا کار بسیار سخت و زمان گیری میباشد . به همین علت سارقان حتما ازعبور از روی دیوار هایی که نرده لیلیوم بر روی آن نصب شده خودداری کرده و صرف نظر میکنند و معمولا سراغ دیوارهای بدون محافظ میروند.

 

بهترین حفاظ روی دیوار حیاط

 

قیمت ساخت بهترین حفاظ امنیتی

قیمت دقیق حفاظ دیوار بعد از بازدید محل و اندازه گیری دیوار اطلاع رسانی می شود. نوع حفاظ، تراکم نرده ها، ارتفاع و همچنین عرض حفاظ روی قیمت ها تاثیرگذار است. هزینه های یراق آلات و اتصالات اضافی نظیر نصب نورگیر در حفاظ دیوار به صورت جداگانه محاسبه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *