تـصاویـر حفـاظ ایستـاده سـرنیــزه ای

قیمت حفاظ سرنیزه آهنی

از جمله قدیمی ترین حفاظ های مرسوم که شاید قدمتی 1000 ساله داشته باشد حفاظ سر نیزه می باشد. ساختار حفاظ نیزه ای از کنار هم قرار گرفتن تعدادی میلگرد چهار پهلو پروفیل یا لوله بصورت موازی و عمودی تشکیل شده است. تنها مزیت حفاظ نیزه ای ارتفاع بلند است که مانند سدی جلوی مهاجمین و سارقین را می‌گیرد. حفاظ سرنیزه ایی به ۳ حالت قابل تولید می باشد که تعداد ردیفهای نوک در آن قابل افزایش یا کاهش می‌باشد البته نوکهایی که بصورت زاویه 45 درجه خم می‌شوند به مراتب نسبت به نوک هایی که بصورت هلالی شکل و رو به پائین استفاده می شوند دارای بازدارنگی بیشتری هستند. کاربرد حفاظ برای تأمین امنیت و بالا بردن ضریب ایمنی از موارد با کاربرد بالا در جوامع میباشد که کمک‌حال بسیار مناسبی برای آرامش خیال افراد باشد. حفاظت و امنیت از اصلی نرین مواردی می باشد که انسان ها در طول زندگی خود به آن نیاز دارند و سعی می‌کنند هزینه‌هایی که موجب تامین امنیت میشود را متقبل شوند تا بتوانند ایمنی و آسایش زندگی را فراهم نمایند.
در حال حاضر حفاظ هایی با عنوان حفاظ روی دیوار در بازار موجود هستند که بیشتر به عنوان نرده کاربرد دارند و برای استفاده به عنوان حفاظ روی دیوار حیاط یا ساختمان مناسب نیستند. این نوع حفاظ روی دیوار سنتی که با عنوان حفاظ سرنیزه ای شناخته می شوند معایب زیادی دارند. مهم ترین عیب آنها این است که زیبا نیستند. به علاوه دقیقا مانند نرده های زندان بلند، زشت و ملالت آور هستند. حفاظ های نرده ای رایج، ایمن نیستند چرا که به راحتی اشخاص می توانند از آن عبور کنند، امروزه برای برطرف کردن این مشکلات، نسل جدیدی از حفاظ ها ساخته شده اند که به حفاظ بوته ای یا شاخ گوزنی شهرت دارند.

 

حفاظ سرنیزه ای

 

قیمت حفاظ سرنیزه ای ( نرده حفاظ ساده ایستاده آهنی )

حفاظ سر نیزه ای حفاظتی را می‌توان برای تمامی ساختمان‌ها با کاربری‌های متفاوت مورد استفاده قرار داد و یکی از رازهای پرفروش بودن آن همین کاربری گسترده آن است. این نرده‌ها معمولاً در ارتفاع‌های 100 ، 120 یا 150 و 200 سانتی‌متری استفاده می‌شوند. نرده حفاظ دیوار سرنیزه ای از جمله مدل حفاظ‌های بسیار کاربردی محسوب می‎شود که در مدل های یک، دو و سه‌طرفه تولید شده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این مدل از حفاظ به نسبت سایر مدل حفاظ‌های موجود بیشتر شناخته شده است، زیرا از طراحی ساده‌ای برخوردار می‌باشد.

در زمان های قدیم تنها وسیله دفاعی پر کاربرد در میادین نبرد، استفاده از سرنیزه بود که بر قلب دشمنان فرود می آمد. اما اکنون این سرنیزه، به عنوان نمادی برای افزایش امنیت ساختمان یا باغ شما به کار می رود. این حفاظ می تواند بر دل سارقین ترس و واهمه ایجاد کند.

نصب نرده حفاظ سرنیزه ای ( نرده کشی نیزه ای )

نرده سرنیزه ای از به روز ترین و پرمصرف ترین مدلهای موجود در حفاظ سرنیزه ای بازار می باشند. که هر کدام بر حسب طراحی ونوع ساختار جهت نصب و اجرا بروی دیوار مناسب هستند. نرده سرنیزه ای مدرن تولید شده توسط حفاظ صنعت در طبق اخرین متد حفاظ سرنیزه ای مدرن موجود در بازار است ضریب امنیتی بالا جهت بر آورده کردن آرامش برای شما مشتریان عزیز طراحی و ساخته میگردد .

یکی دیگر از انواع حفاظ ها، حفاظ سرنیزه ای می باشد که پر استفاده ترین نوع حفاظ اهنی برای استفاده است. این حفاظ در اوج سادگی دارای امنیت و کیفیت بالایی است و در تمام مناطق قابل استقاده می باشد. استفاده از حفاظ سرنیزه ای در واقع باعث بالا بردن امنیت ساختمان شما می شود و متناسب با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد دارای کیفیت بسیار بالایی است. این حفاظ در واقع دارای ارتفاع های مختلفی است و هرچه میزان ارتفاع آن بالا باشد امنیت آن نیز بالا است. بیشتر جنس حفاظ های سر نیزه از جنس آهنگ می باشد که با مواد ضد زنگ عایق کاری شده اند تا در هنگام قرار گرفتن در آب و هوای مختلف کیفیت خود را از دست ندهند. حفاظ سرنیزه ای درواقع دارای کاربرد های مختلفی هستند و در مناطق خاصی قابل نصب می باشند. این حفاظ ها از میله گرد ها با پیچیدگی خاصی ساخته شده اند. ارتفاع این حفاظ ها به 1.5 متر می رسد و تراکم آن ها نیز مناسب با ساختار ساختمان شما ایجاد خواهد شد اما بهترین نوع آن تراکم بالای آن است. در این تراکم بالا تعداد میله های کنار هم قرار گرفته بیشتر خواهد بود و باعث می‌شود دسترسی به ساختمان غیر ممکن شود. حفاظ سرنیزه در واقع شکل شادی به خود دارند و برای نرده های بالای ساختمان در مناطق کم رفت و آمد بهترین گزینه به حساب می اید. این حفاظ سرنیزه ای در واقع یک نیزه های بلند شکل می باشند که به شکل خمیده در یک دیگر تنیده شده اند.

حفاظ سر نیزه ای

 

سرنیزه حفاظ چیست ؟

در کنار حفاظ‌ های ساده که متشکل از تعدادی میله عمودی است، حفاظ سرنیزه ای نیز یک حفاظ نوستالژیک محسوب می‌شود که همه ما با آن خاطره داریم. اما این نوع حفاظ همچنان مشتری های پروپاقرص دارد و از پرفروش‌ترین انواع نرده حفاظ به حساب می‌آید. اینکه به دنبال نرده یا حصاری می گردید که روی دیوار خانه و یا محوطه باغ یا ویلای خود نصب کنید نشان دهنده زیرکی شما است. خانه ای که هیچ وسیله ی دفاعی برای حفاظت از اهل خانه و دارایی خود ندارد باید در انتظار حوادث ناگوار نیز باشد!

چند مدل حفاظ های ساده نیزه ای داریم ؟

حفاظ های سر نیزه دارای 2 مدل آبشاری و سر کج یا هفتی میباشد که در تراکم یک نیزه و دو نیزه و سه نیزه تولید میگردد .

قیمت حفاظ سرنیزه ای چگونه است ؟

تولید حفاظ آهنی ساده سر نیزه ای در پنل های یک متری و طبق ارتفاع حفاظ محاسبه میگردد .

برای سفارش حفاظ سر نیزه ای چه باید کرد ؟

برای سفارش و خرید نرده حفاظ سر نیزه ای میتوانید با شماره های 09127800603 و 09128047694 تماس حاصل فرمایید .

شرکت حفاظ صنعت آهن سازه سازنده نرده آهنی سرنیزه ای معتقد می باشد که امروزه تمام امور صنعتی نیاز به طراحی و نظارت متخصصان و مهندسین کاربلد در همان صنعت را دارد تا بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین محصول ممکن را تولید می کنیم که بتوانیم رضایت مندی مشتریان را به ارمغان بیاوریم یکی از مهمترین نیاز های یک تولید با کیفیت نیروی متخصص و کار بلد می باشد.

 

حفاظ نیزه ای

 

نصب نرده سر نیزه ای دیوار برای چه ساختمان‌هایی اجباری است؟

  • خانه‌های ویلایی

خانه‌های ویلایی به طور معمول آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به ورود ناخواسته از طریق دیوار دارند. از این رو نصب حفاظ دیوار در خانه ویلایی ضروری‌تر از آپارتمان‌ها است. اصولاً آپارتمان‌ها نقطه اصلی امنیت خود را در جلوی درب واحدها در نظر می‌گیرند، از این رو خانه‌های ویلایی نیاز بیشتری به نصب حفاظ دیوار دارند.

  • دیوارهای کم‌ارتفاع

هر چه دیوار ساختمان کوتاه‌تر باشد، نیاز بیشتری به نصب نرده دیوار داریم. دیوارهای کوتاه طعمه آماده‌ای برای دزدان هستند و توجه به رفع این مشکل هم بسیار ضروری است. نصب حفاظ باعث می‌شود تا رد شدن از دیوار دشوار و امنیت لازم برای ساختمان فراهم شود.

  • محله‌های با امنیت پایین‌تر

در صورتی که امنیت محله شما پایین است و به تازگی خبرهایی از دزدی در خانه‌های اطراف شنیده‌اید بهتر است حتما به امنیت دیوارهای خود هم توجه کنید. نرده‌های دیوار کمک می‌کند تا دزدی از خانه شما سخت شود.

  • خانه‌های خارج شهر

خانه‌های ویلایی که در محله‌های ویلایی و حومه شهرها هستند نیاز به امنیت بیشتری دارند و نصب حفاظ دیوار بلند و کارآمد برای آنها کاملاً ضروری است.

نصب بهترین حفاظ روی دیوار به طور معمول کار آسانی است که نیاز به تخریب چندانی در دیوار ندارد. حفاظ دیوار معمولاً در کارگاه ساخته شده و به محل نصب آورده می‌شود. نصاب حرفه‌ای حفاظ را بدون وارد کردن آسیب به دیوار نصب می‌کند. از این رو اگر به دلیل نگرانی از تخریب و مواردی از این دست، نصب نرده خود را پشت گوش انداخته‌اید، می توانیم این خبر خوش را برای شما داشته باشیم که نصب این سازه در بسیاری از موارد آسان و بی‌دردسر خواهد بود.

حفاظ آهنی

 

 ایمن ترین حفاظ دیوار کدام است ؟ بهترین حفاظ روی دیوار چه حفاظی است ؟ مقاوم ترین و امن ترین حفاظ آهنی دیوار حیاط چیست ؟ محکم ترین و مدرن ترین حفاظ نمای دیوار باغ ویلا چگونه است ؟ با کیفیت ترین و جدیدترین حفاظ فلزی دیوار به چه شکل است ؟ شیک ترین و بصرفه ترین حفاظ دیواری چیست ؟ ضمانت و گارانتی خرید نرده حفاظ های ضخیم دیوار ایمنترین و لوکس ترین نرده روی دیوار حفاظ ایده آل دیوار خانه برترین حفاظ های ساختمانی

حفاظ سرنیزه همانطور که در بخش قبلی اشاره شد با داشتن قیمت مناسب و البته کارایی مطلوب توانسته است توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند. این نوع از حفاظ ها دارای انواع مختلفی می باشد که حفاظ آبشاری از قدیمی ترین نوع آن بوده که در بخش های بعدی مورد بررسی قرار می گیرد. با توجه به ارتفاع دیوارهای ساختمان طول حفاظ سرنیزه نز تواند متغیر باشد. این محصولات توسط شرکت های مختلفی تولید شده و در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. با داشتن مقاومت لازم به راحتی می توانید با استفاده از این محصولات در برابر ورود افراد غیرمجاز جلوگیری کنید. ظاهر این نوع از حفاظ ها نیز شیک و ساده است و سبب ایجاد شلوغی های بیش از حد در اطراف ساختمان نخواهد بود. این نوع از حفاظ ها جزو قدیمی ترین نوع حفاظ ها بوده و کارایی بسیار داشته است. حفاظ سرنیزه ای مدرن در واقع مدل بهبود یافته ی حفاظ سرنیزه ی سنتی یا حفاظ آبشاری می باشد که همه ی محدودیت و نقض های موجود در حفاظ های سنتی به طور کامل برطرف شده است به همین دلیل کارایی این محصول افزایش یافته و به مراتب تقاضای بازار نیز برای این محصول ارتقا یافته است.

 

حفاظ ساده

 

حفاظ سرنیزه ای آبشاری  چیست؟

حافظ سرنیزه ای در واقع یکی از متداول ترین و همچنین شناخته شده ترین انواع حفاظ های روی دیوار است که به یک شکل سنتی است. حفاظ های سرنیزه ای از دوران های قدیم به اشکال سنتی برای انواع خانه ها و همچنین مکان های دیگر مورد استفاده قرار می گرفتند. اینطور گفته می شود که انواع سنتی حفاظ های سرنیزه ای با فاصله ای اندک از نرده ها نصب می شود که در قسمت های بالای آن ها درست مانند نوک تیز یک نیزه خواهند بود. اگرچه اینطور گفته می شود که این نسل از نرده ها دیگر منسوخ شده و مورد استفاده قرار نمی گیرد و حفاظ های شاخ گوزنی جای حفاظ های نیزه ای را گرفته اند اما باز هم امنیت آنها مانند نوع های قدیمی نخواهد شد و حتی حفاظ های نیزه ای مدرن نیز امنیت کمتری دارند اما نمی توان کارایی زیاد و قابل قبول آن ها را کتمان کرد. این نوع از نرده ها در واقع مانند انواع دیگر دارای تراکم بسیاری روی دیوارها و ارتفاع های متفاوت هستند و به رنگ های متنوعی نیز موجودند. دقت داشته باشید که علاوه بر مدل های سنتی، حفاظ های سرنیزه ای که از میله های صاف و عمودی از جنس میلگرد تشکیل شده اند وجود دارند. نمونه های بسیاری از این نوع حفاظ ها روی دیوار وجود دارد که با یک ظاهر زیبا و همچنین رنگ های متنوع نیز ساخته می شوند. جدیدترین نوع حفاظ های سرنیزه ای نیز حفاظ سرنیزه ای آبشاری  مدرن است که امروزه بسیار بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرد.

 

حفاظ فلزی

 

دقت داشته باشید که امنیت بخشی از خانه است که نمی توانید با آن شوخی کنید. شما نمیتوانید از انواع بی کیفیت نرده ها استفاده کنید و در نهایت دچار مشکل خواهید شد چرا که امنیت خانه شما دچار آسیب خواهد شد. از گذشته تا کنون نیاز به امنیت یکی از نیازهای اساسی بشر بوده است که نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود. هرگونه کوتاهی در این زمینه می تواند به مشکلات جدی بینجامد که در واقع برای شما خوب نخواهد بود. شاید حفاظ آهنی سرنیزه ای آبشاری مهم ترین نوع حفاظ ها نباشد و با توجه به اینکه امروزه خانه ها تمام هوشمندسازی شده اند هم ممکن است که این نوع حفاظ ها در واقع به شما حس ایمن بودن خواهد داد. بهتر است که شما حفاظ سرنیزه ای آبشاری  را از مراکز معتبر در این زمینه خریداری کنید تا بتوانید کار نصب و همچنین خدمات پس از فروش را نیز دریافت کنید. با استفاده از این نوع حفاظ ها، امنیت خانه خود را تامین کنید.

حفاظ نیزه دار یا حفاظ سر نیزه ای سرخم یکی از قدیمی ترین انواع نرده آهنی روی دیوار میباشد که هنوز جایگاه خود را برای محافظت از ساختمان حفظ کرده است . نرده دیوار سرنیزه ای از جمله مدل حفاظ های بسیار کاربردی محسوب می شود که در مدل های یک، دو و سه طرف نیزه تولید شده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز و شرایط خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند. این مدل از حفاظ به نسبت سایر مدل حفاظ های موجود بیشتر شناخته شده است زیرا از طراحی ساده ای برخوردار می باشد که به نرده ساده دیوار معروف است .

 

گارد بالای دیوار درب

 

 قیمت خرید هر متر نرده حفاظ سرنیزه ای آبشاری 

حفاظ سر نیزه ای معمولا ساختمان شما را در برابر ورود غیرمجاز افراد محافظت خواهند کرد اما به سبب اینکه هریک از انواع ساختمان هایی که شما در آن سکونت دارید از نظر ارتفاع دیوار، موقعیت جغرافیایی ساختمان و میزان بودجه متفاوت و منحصر به فرد هستند میتوان گفت که انواع گوناگونی از حفاظ ساده نیزه ای نیز ساخته شده است که از بین تمامی آن ها حفاظ های سرنیزه ای قدیمی ترین و شناخته شده ترین نوع این حفاظ ها هستند. شرکت های مختلفی در زمینه تولیدات این نوع حفاظ ها فعالیت می کنند که هر یک از آنها این نوع از تولیدات را با توجه به روش های خاصی انجام می دهند و حتی میتوان گفت که برخی از آن ها در انتخاب نوع حفاظ نیز به شما نیز در این زمینه کمک های شایانی خواهند کرد.

 

نرده کشی

 

استفاده از متریال با کیفیت که در محصول نرده حفاظ سرنیزه ای همان میلگرد و پروفیل متریال اصلی محسوب میشود. مدیریت صحیح هزینه های تولید میباشد که در قیمت تمام شده محصول بسیار تاثیر گذار است. نظارت بر تولید و عرضه و همچنین اطمینان پیدا کردن از رضایتمندی مشتری از کالای تولید شده میباشد. ما تمام توان و نیروی خود را به کار میگیریم تا بتوانیم محصولی تولید کنیم که هم از نظر کیفیت وهم از نظر قیمت بهترین باشد .

حفاظ سرنیزه ای تشکیل شده از چهار پهلو های نمره 14 به صورت عمودی که با قوطی های 40 در 40 بهم اتصال داده شده اند. این حفاظ ها جزو محکم ترین حفاظ های روی دیوار می باشند که در 3 نوع سرنیزه ای و یکسر آبشار و دو سر آبشاری تولید شده است . همچنین حفاظ های آبشاری بصورت فرفورژه در طرحها و نقشهای مختلف تولید میشوند که از لحاظ زیبایی بهترین در نوع خود هستند.

 

حفاظ سر خم

 

حفاظ های سرنیزه با چهار پهلو کنگره ای یکی از زیباترین و مقاوم ترین نرده های روی دیوار می باشند که نظر بیننده را به خود جلب می کند. این حفاظ نرده یکی از قدیمی ترین حفاظ های ساختمان می باشد که مناسب طراحی های کلاسیک است. این حفاظ در مدلها و ارتفاع مختلف به صورت کوره ای ساخته شده و فاصله هر چهار پهلو عمودی با نرده کناری خود به صورت استاندارد 13 سانتی متر می باشد. مهم ترین علت استفاده از انواع حفاظ روی دیوار، تامین امنیت ساختمان می باشد. اگرچه حفاظ سرنیزه ای تا حدی از عهده این وظیفه بر می آید و هنوز هم نرده حفاظ پرکاربردی محسوب می گردد ، اما امنیت حفاظ شاخ گوزنی از سوی نیروی انتظامی مورد تایید قرار گرفته است. چرا که عبور از روی حفاظ شاخ گوزنی به دلیل لمبر یا لرزشی که دارد حتی اگر روی زمین قرار گرفته باشد، ممکن نمی باشد! از جمله قدیمی ترین نرده حفاظ های مرسوم که شاید قدمتی 1000 ساله داشته باشد . حفاظ سر نیزه می باشد . ساختار سرنیزه حفاظ از کنار هم قرار گرفتن تعدادی میلگرد چهار پهلو پروفیل یا لوله بصورت موازی و عمودی تشکیل شده است . تنها مزیت حفاظ نیزه ای ارتفاع بلند است که مانند سدی جلوی مهاجمین و سارقین را میگیرد . حفاظ سرنیزه ای به ۳ حالت قابل تولید می باشد که تعداد ردیفهای نوک تیز در آن قابل افزایش یا کاهش میباشد . البته نوکهایی که بصورت زاویه 45 درجه خم میشوند به مراتب نسبت به نوک هایی که بصورت هلالی شکل و رو به پائین استفاده می شوند دارای بازدارنگی بیشتری هستند.

 

حفاظ سر کج

 

قیمت حفاظ سرنیزه ای به عوامل گوناگونی نظیر ارتفاع ، تراکم بستگی دارد. اما به طور کلی به دلیل فلزات بیشتری که در ساخت حفاظ شاخ گوزنی به کار رفته است، قیمت این حفاظ نسبت به حفاظ سرنیزه ای کمتر می باشد . طرح های جدید حفاظ نیزه ای مدرن ، مختص آهن ایرانیان می باشد. در این حفاظ ها برای زیبایی بیشتر مطابق سلیقه ی مشتری می توان از قطعات فرفروژه بر روی میله ها استفاده کرد. حفاظ برای تأمین امنیت و بالا بردن ضریب ایمنی از موارد با کاربرد بالا در جوامع میباشد که کمکحال بسیار مناسبی برای آرامش خیال افراد باشد.حفاظت و امنیت از اصلی ترین مواردی میباشد که انسانها در طول زندگی خود به آن نیاز دارند و سعی میکنند هزینههایی که موجب تامین امنیت میشود را متقبل شوند تا بتوانند ایمنی و آسایش زندگی را فراهم نمایند.

حفاظ سرنیزه رو دیواری یک گزینه ی مناسب برای ایجاد امنیت بیشتر ساختمان ها می باشد. شما می اولانید به آسانی با بهره مندی از این گونه حفاظ ها به نگرانی های موجود در این راستا پایان دهید. در تهیه ی حفاظ سرنیزه ای رو دیواری معمولا تراکم میله در هر شاخه در نظر گرفته می شود ولی اگر شما با توجه به نیاز موجود تمایل به تراکم بیشتر هستید می توانید در زمان سفارش اطلاعات لازم را مشخص کنید. زمانی که این محصول را از شرکت های معتبر خریداری می کنید می توانید به طور کامل از خدمات بعد از فروش نیز بهره مند شوید. اقدامات لازم برای نصب این محصولات توسط همکاران ما به طور کامل در کوتاهترین مدت زمان انجام می شود، امنیت خانه ی خود را به ما بسپارید با استفاده از حفاظ سرنیزه ای از ورود سارقان نه تنها به منزل بلکه مکان های دیگر نیز جلوگیری خواهید کرد. این محصولات ظاهری شیک دارند و با انتخاب نوع رنگ و طرح دلخواه می توانید سازگاری بیشتری با نمای بیرونی ساختمان ایجاد کنید. امنیت خانه ی خود را با استفاده از این نوع حفاظ ها به طور قابل ملاحظه ای ارتقا دهید.

نیزه حفاظ

 

رنگ آمیزی نرده آهنی نیزه ای دیوار ساختمان

یکی از مسائلی که بسیار مهم و ضروری است بحث رنگ و نقاشی نرده‌های دیوار است. این کار دلایل متعددی دارد که در ادامه خواهد آمد:

  • افزایش طول عمر نرده: نرده‌هایی که در کشور ما بر روی دیوارها نصب می‌شود از جنس فولاد یا به قول عامیانه‌تر آهن است. آهن فلزی است که در صورت خیس شدن در باران، استعداد بالایی برای خردگی و زنگ‌زدن دارد. رنگ کردن نرده باعث می‌شود قطره‌های آب و اکسیژن هوا، تماسی با فولاد نداشته باشند و در نتیجه سال‌ها به طول عمر آن افزوده شود.
  • زیبایی ساختمان: رنگ‌آمیزی نرده‌های حیاط باعث زیباتر شدن آنها می‌شود. امروزه رنگ‌های متنوعی برای نرده‌ها در نظر گرفته می‌شود، اما پرکاربردترین آنها مشکی، سفید، کرم و قهوه ای است. رنگ متضاد پیکان‌های سرنیزه‌ای هم تاحدی مرسوم است.
  • هماهنگی بیشتر: نرده تنها چیزی نیست که در ساختمان نصب می‌شود و معمولًا سازه‌های مختلفی در کنار آن دیده می‌شود. درب ورودی و پنجره‌های طبقات پایین‌تر از مهمترین این سازه‌ها هستند. نقاشی نرده‌های حیاط این امکان را فراهم می‌کند تا با انتخاب رنگی هماهنگ با بقیه اجزای ساختمان به ست شدن بیشتر آن‌ها کمک کرد.

حفاظ سرنیزه ای رو دیواری یک گزینه ی مناسب برای ایجاد امنیت بیشتر ساختمان ها می باشد. شما میتوانید با بهره مندی از حفاظ نیزه ای به نگرانی های موجود در ورود دزدان پایان دهید. در تهیه ی حفاظ سرنیزه ای روی دیوار معمولا تراکم میله چهار پهلو در هر شاخه در نظر گرفته می شود ولی اگر شما با توجه به نیاز موجود تمایل به تراکم بیشتر هستید می توانید در زمان سفارش اطلاعات لازم را مشخص کنید. زمانی که این محصول را از شرکت های معتبر خریداری می کنید می توانید به طور کامل از خدمات بعد از فروش نیز بهره مند شوید.

اقدامات لازم برای نصب این محصولات توسط همکاران ما به طور کامل در کوتاهترین مدت زمان انجام می شود، امنیت خانه ی خود را به ما بسپارید با استفاده از حفاظ سرنیزه ای از ورود سارقان نه تنها به منزل بلکه مکان های دیگر نیز جلوگیری خواهید کرد. این محصولات ظاهری شیک دارند و با انتخاب نوع رنگ و طرح دلخواه می توانید سازگاری بیشتری با نمای بیرونی ساختمان ایجاد کنید. امنیت خانه ی خود را با استفاده از این نوع حفاظ ها به طور قابل ملاحظه ای ارتقا دهید.

 

نیزه حفاظ

رنگ آمیزی نرده آهنی نیزه ای دیوار ساختمان

یکی از مسائلی که بسیار مهم و ضروری است بحث رنگ و نقاشی نرده‌های دیوار است. این کار دلایل متعددی دارد که در ادامه خواهد آمد:

  • افزایش طول عمر نرده: نرده‌هایی که در کشور ما بر روی دیوارها نصب می‌شود از جنس فولاد یا به قول عامیانه‌تر آهن است. آهن فلزی است که در صورت خیس شدن در باران، استعداد بالایی برای خردگی و زنگ‌زدن دارد. رنگ کردن نرده باعث می‌شود قطره‌های آب و اکسیژن هوا، تماسی با فولاد نداشته باشند و در نتیجه سال‌ها به طول عمر آن افزوده شود.
  • زیبایی ساختمان: رنگ‌آمیزی نرده‌های حیاط باعث زیباتر شدن آنها می‌شود. امروزه رنگ‌های متنوعی برای نرده‌ها در نظر گرفته می‌شود، اما پرکاربردترین آنها مشکی، سفید، کرم و قهوه ای است. رنگ متضاد پیکان‌های سرنیزه‌ای هم تاحدی مرسوم است.
  • هماهنگی بیشتر: نرده تنها چیزی نیست که در ساختمان نصب می‌شود و معمولًا سازه‌های مختلفی در کنار آن دیده می‌شود. درب ورودی و پنجره‌های طبقات پایین‌تر از مهمترین این سازه‌ها هستند. نقاشی نرده‌های حیاط این امکان را فراهم می‌کند تا با انتخاب رنگی هماهنگ با بقیه اجزای ساختمان به ست شدن بیشتر آن‌ها کمک کرد.
09127701547