نزدیک ترین مدل حفاظ به حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای است. این مدل از حفاظ با نام های مختلفی در بازار شناخته شده است که از جمله آن ها می توان به حفاظ بوته خاری و حفاظ خاری اشاره نمود این حفاظ با الهام از بوته های خاردار بیابان تولید شده است و به همین جهت عبور از آن غیر ممکن می باشد. حفاظ بوته ای از جمله حفاظ های دیواری و همچنین روی پنجره ها و فنس ها می باشد واز قابلیت نصب در مکان های مختلفی نیز برخوردار می باشد. حفاظ دیوار بوته ای از مدل حفاظ های است که بهره گیری از آن و نصب بر روی تمام مدل دیوارها موجب شیک تر شدن نمای ساختمان ها خواهد گردید.
حفاظ بوته ای خار نوعی نرده برای روی دیوار است که برای جلوگیری از ورود افراد و سارقان به داخل بنا استفاده می‌شود و برای طراحی آن از بوته‌های بزرگ و خارهای زیاد روی آن طراحی شده‌است. نرده‌های کلاسیک و سنتی عرضی در حدود ۴ سانتی متر دارند و عرض دیوارها بیشتر از ۳۰ سانتی متر است به همین علت روی دیوار از هر دو طرف فضایی در حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر باقی می‌ماند که بهترین جای ایستادن و گرفت دست سارقان می‌باشد. به دلیل همین ضعف حفاظ بوته ای طراحی و تولید شده که عرض آن بیش از ۵۰ سانتی متر با شاخک‌های زیاد و تیز و برنده می‌باشد.
حفاظ بوته ای نوعی از حفاظ های خاردار می باشد که بر روی سر در آپارتمان ها و دیوارها جهت حفظ امنیت و همچنین زیبایی استفاده می شود که از مزایای این حفاظ ها می توان به این اشاره کرد تا عبور از این نوع حفاظ ها به سختی و شاید بتوان گفت اصلا امکان ناپذیرباشد، نصب و اجرای حفاظ بوته ای بسیار راحت و آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی اجرا می گردد.

حفاظ بوته ای

قیمت نصب حفاظ بوته ای خار

حفاظ بوته ای خاردار همان‌طور که از نامش پیداست نوعی از حفاظ بالای دیوار است که ظاهری شبیه بوته خار دارد. حفاظ بوته‌ای یکی از بهترین انواع حفاظ جدید برای ممانعت از ورود غیرمجاز به ساختمان است. بسیاری از ما روش‌های مختلفی را برای افزایش امنیت ساختمان مسکونی یا تجاری خود انجام می‌دهیم؛ یکی از مؤثرترین این راه‌ها استفاده از نرده خاردار بالای دیوارهای حیاط است. برای آشنایی بیشتر با این حفاظ با ما همراه باشید. هدف برای ارائه این حفاظ ها فراهم کردن احساس آرامش و امنیت شما عزیزان و شهروندان در هر سراسر این شهر می باشد. نوع دیگر حفاظ های دیوار، پنجره و فنس ها، حفاظ شاخ گوزنی می باشد. همانطور که از نامش پیداست، این حفاظ الهام گرفته از شاخ های گوزن برای استفاده در ایمنی بیشتر می باشد. در تولید حفاظ های سنتی و قدیمی هیچ زیبایی بصری در مکان هایی که ازین حفاظ ها استفاده می کردند وجود نداشت و زیبایی محیط را از بین می بردند. علاوه بر ظاهر زننده آن ها، ضریب امنیتی حفاظ های قدیمی پایین و براحتی قابل نفوذ بود. حفاظ های جدید دارای استحکام بالا و رنگ های کوره ای ثابت بوده و استفاده از آن ها زیبایی محیط را دوچندان می نماید. حفاظ شاخ گوزنی متشکل از میلگرد های خم کاری شده و نیزه های تیز سازمان یافته و یکدست می باشد که با استفاده از الگوریتم خاصی مشابه با شاخ های گوزن به هم متصل شده اند.

حفاظ بوته ای مدل پرتراکم و شلوغ حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای مدل پرتراکم و شلوغ حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ بوته ای شاید در دنیای امروزه که تمامی بخش های مختلف هوشمندسازی شده اند، استفاده از حفاظ هایی که به صورت قدیمی در ساختمان مورد استفاده قرار می گرفتند اندکی به دور از مدرنیته باشد. آنچه شما باید بدانید که در واقع همین حفاظ های نرده ای هستند که امنیت را برای ساختمان شما ایجاد خواهند کرد. از جمله این حفاظ ها میتوان به حفاظ بوته ای اشاره کرد که علاوه بر اینکه زیباست و نمای جذابی به ساختمان شما می دهد، یکی از بهترین انواع حفاظ برای افزایش امنیت ساختمان شما به حساب می آید.

حفاظ بوته ای خاردار چیست؟

حفاظ بوته ای انواعی از حفاظ های آهنی دیواری می باشد که بر روی دیوار نصب می شود و بسیار شبیه به حفاظ شاخ گوزنی می باشد با این تفاوت که حفاظ بوته ای پر تراکم تر می باشد. این حفاظ ها به دلیل اینکه با الهام از بوته های خاردار طراحی شده اند با نام های حفاظ خاری و حفاظ آهنی خاری نیز شناخته می شوند.

خرید حفاظ بوته ای چگونه است ؟

سفارش ساخت و نصب حفاظ بوته ای از طریق تماس میباشد .

فرق بین حفاظ بوته ای و حفاظ شاخ گوزنی در چیست ؟

حفاظ بوته ای دارای عرض بیشتر و پرتراکم تر نسبت به شاخ گوزنی است .

قیمت نرده حفاظ بوته ای چقدر است ؟

متریال ساخت نرده حفاظ بوته ای می بایست از قطعات فلزی مرغوب باشد. استفاده از آهن ضایعاتی در ساخت حفاظ اصلا توصیه نمی شود. هزینه ساخت حفاظ با کیفیت فلز مصرفی، ارتفاع نرده، عرض و تراکم حفاظ در ارتباط است.

طراحان ساختمان و افراد با ذوق هنری معمولاً برای زیبایی بیشتر رنگ این حفاظ‌ها را با رنگ دیوار و درب حیاط به صورت هماهنگ انتخاب می‌کنند. حجم و ارتفاع نرده خاردار بالای دیوار قابل تغییر و سفارش است. این اندازه‌ها را شما به عنوان مشتری به تولیدکننده ارائه داده و او هم بر اساس نیاز شما اقدام به ساخت آن می‌کند.

خرید حفاظ بوته ای

ویژگی‌های نصب نرده حفاظ بوته‌ای با کیفیت

به منظور خرید حفاظ بوته ای خاردار با کیفیت باید ابتدا با ویژگی‌هایی که یک حفاظ بوته‌ای خوب دارد، آشنا شوید.

  1. نوع آلیاژ و فلز به کار رفته در آن. حفاظ بوته ای خاردار می‌تواند از جنس فولاد ضدزنگ ، گالوانیزه گرم و الکترو گالوانیزه یا PVC باشد. در میان این انتخاب‌ها باید نوعی را انتخاب کنید که با آب و هوای شهر شما سازگارتر است.
  2. میزان مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی بالا باشد. حفاظ بوته‌ای که عمر طولانی‌تری داشته باشد، مسلماً کیفیت بالاتری نیز نسبت به دیگر انواع آن دارد.
  3. استحکام بخش‌های مختلف که به یکدیگر متصل شده‌اند. حفاظ بوته ای خاردار را عموماً از تغییر شکل دادن به میله‌ها و خم کردن آن‌ها می‌سازند، بنابراین باید از اتصال صحیح بخش‌های مختلف به هم اطمینان حاصل کنید. معمولاً این استحکام را با توجه به روش به کار رفته برای جوشکاری می‌شناسند.

دیوارهای کوتاه ساده ترین راه برای ورود سارقین به داخل محوطه هستند. با نصب نرده حفاظ روی دیوار می توان فضای محوطه اصلی ساختمان را ایمن نگاه داشت. انواع نرده فلزی بالکن، نرده پنجره، حفاظ دیوار حیاط، حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ دیوار بوته ای می توانند مانع غیر قابل نفوذ بر روی دیوار ایجاد کنند. در صورتی که دیوارها کوتاه است و یا در منطقه ای خلوت زندگی می کنید ، مشکلات بیشتری دارید. در نبود ساکنین می بایست راهکاری منطقی برای ورود سارقین به فضای داخل ساختمان به کار گرفته شود. پریدن از روی دیوار به منزله ورود به حریم خصوصی است در این صورت سارق فرصت بیشتری برای باز کردن قفل درب آپارتمان ندارد. بسیاری از سرقت ها به دلیل عدم استفاده از حفاظ روی دیوار صورت گرفته است.

ویژگی‌های نصب نرده حفاظ بوته‌ای با کیفیت

حفاظ بوته ای چیست ؟

شکل ظاهری نرده حفاظ بوته ای طوری است که در عمل عبور از آن امکان پذیر نیست. این حفاظ دارای سرهای تیز به صورت نامنظم است. سرنیزه های کوتاه و بلند به صورت فشرده در این حفاظ دیده می شوند. اگر از نزدیک به نرده بوته ای نگاه کنید به یاد بوته های خار بیابانی می افتید. در اصل ایده اولیه نرده حفاظ بوته ای همان بوته های خار بوده است. بوته های خار در مناطق خشک می رویند و دارای شاخه های نامنظم و پر از تیغ های کوچک هستند. سر نیزه های کوچک در لا به لاب نرده های بوته ای همین حس خطر را ایجاد می کند. این سازه امنیتی از انواع حفاظ فلزی روی دیوار است که در داخل کشور نیز تولید می شود. برخی حفاظ شاخ گوزنی و بوته ای را یکی می دانند.

ارتفاع حفاظ بوته ای

بحث تراکم و ارتفاع در نرده پنجره، نرده فلزی بالکن و نرده حفاظ روی دیوار اهمیت بیشتری دارد. حفاظ صنعت در اندازه های متفاوتی بنابر سفارش تولید می شود. اندازه ارتفاع حفاظ بستگی به بلندی دیوار دارد. برای اینکه دیوار غیر قابل عبور باشد لازم است تا اندازه حفاظ بلندتر انتخاب شود. روی درب پارکینگ و قسمت طاقی از نرده های کوتاه تر می توان برای پوشش کامل بالای درب استفاده کرد. نرده حفاظ دیوار بوته ای در ارتفاع ۷۰ ، ۸۰ ، ۹۰ ، ۱۰۰ و ۱۲۰ سانتی متر تولید می شود. برای موارد خاص امکان ساخت نرده با ارتفاع متفاوت تیز وجود دارد.

تراکم حفاظ بوته ای

علاوه بر ارتفاع میزان فشردگی نرده و تراکم آن نیز مهم است. برای اینکه امکان عبور از لا به لای نرده ها وجود نداشته باشد باید بالاترین میزان تراکم را در سازه اجرا کرد. عرض استاندارد حفاظ بین ۵۰ تا ۷۵ سانتیمتر است. در دیوارهای کوتاه تر از عرض ۷۵ و در دیوارهای بلندتر عرض ۵۰ سانتی مناسب تر است. در حال حاضر نرده بوته ای به صورت شاخه ای و در طول ۲ متری تولید می شود. تک شاخه های آماده دارای تراکم متفاوتی هستند. تراکم ۸، ۱۰ و ۱۲ در سازه پوشش خوبی ایجاد می کند. تمام طول حفاظ با هر تراکمی که باشد دارای سر نیزه های تیز و برنده است. این سر نیزه ها در همه عرض حفاظ به صورت نامنظم پخش شده اند. به هیچوجه حتی یک کودک نمی تواند از بین نرده بوته ای عبور کند.

حفاظ بوته ای چیست

اتصالات نرده بوته ای

تک شاخه های ۲ متری نرده بوته ای در کارخانه تولید می شود. برای اتصال نرده و سر نیزه ها از جوش۲ CO استفاده می شود. جوشکاری اتصالات حفاظ دیوار بوته ای با دستگاه های جوش۲ CO موجب استحکام بیشتر سازه شده و کیفیت نقاط جوشکاری را افزایش می دهد. کار با دستگاه جوش۲ CO نیاز به تجربه بالا و دانش حرفه ای دارد. متخصصین با تجربه در ساخت حفاظ صنعت همکاری دارند. پس از ساخت نرده ها و به هنگام نصب روی دیوار از جوشکاری در محل استفاده می شود. نصب سازه به اندازه ساخت آن مهم است. استفاده از جوش های ضعیف سازه را در معرض آسیب قرار می دهد.

از آنجا که قیمت خرید حفاظ بوته ای خاردار برحسب متراژ آن محاسبه می‌شود، برای تخمین قیمت اولیه، باید برآوردی از متراژ مورد نیاز خود به دست آورید. در هنگام خرید از خدمات نصب و حمل‌ونقل توسط فروشنده پرس و جو کنید. حتماً قبل از پرداخت وجه از فروشنده بخواهید که کارشناس خود را برای بازدید دیوارها و اندازه‌گیری به محل اعزام کند. کیفیت حفاظ‌های خریداری شده طبق نکاتی که در فوق به آن اشاره شد، بررسی کنید.

کاربرد حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای روی دیوار به دلیل زیبایی زیاد و طراحی متنوع و تراکم مختلف کاربرد های زیادی دارند و از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشند.این نوع از حفاظ ها بر روی دیوار ها بر روی فنس ها و … قابلیت نصب دارند و به همین دلیل در ویلا ها و ساختمان های مسکونی، هتل ها و زندان ها، فرودگاه ها، مدارس، پایگاه های نظامی و مکان های بسیار دیگر به کار برده شوند.

نصب حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای آهنی نصب و اجرای راحتی دارد و برای نصب و اجرای آن ها نیاز به تخریب و باز سازی و … نمی باشد و در مدت زمان اندک قابلیت اجرا دارند، اما با این حال بهتر است نصب آن توسط افراد متخصص انجام شود تا به صورت درست و دقیق اجرا شود .

قیمت حفاظ بوته ای

قیمت حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای از مدرن ترین انواع نرده حفاظ ها می باشند که با توجه به زیبایی و کیفیت و استحکامی که دارند دارای قیمت مناسبی می باشند.قیمت مناسب این محصول موجب می شود تا خرید و فروش زیادی داشته باشد. البته باید این موضوع را در نظر داشت که برای برقراری امنیت و آرامش در محیط در وهله اول و قبل از قیمت استحکام و کیفیت محصول اهمیت دارد و محصولات ارزان با دوام و استحکام پایین قابلیت برآورد انتظارات و بر قراری امنیت را ندارند. به طور کلی مواردی مانند ارتفاع و تراکم،نوع رنگ و مدل جوشکاری و … در قیمت کلی این محصول تاثیر می گذارند.

1 Comment

  1. نادر گفت:

    سلام
    میشه یه قیمت برای حفاظ خار دار شاخ گوزنی بدید!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09127701547