حفاظ شاخ گوزنی

یکی از بهترین نرده های فلزی روی دیوار حفاظ شاخ گوزنی می باشد که با نام های مختلفی از جمله حفاظ سر گوزنی ، حفاظ کله گوزنی ، حفاظ شاخ گاوی ، حفاظ شاخ بزی و حفاظ شاخه ای نیز شناخته می شود . خرید حفاظ شاخ گوزنی با توجه به تراکم شاخ گوزنی و ارتفاع آن تعیین می گردد و بر اساس هر متر محاسبه قیمت می شود. حفاظ شاخ گوزنی نوع پر استفاده ای از حفاظ های آهنی میلگردی دیوار با رنگ کوره ای استاتیک و روغنی در کارخانه تولید حفاظ شاخ گوزنی است که به دلیل شباهت بسیار زیاد این نوع حفاظ پر تراکم به شاخ گوزن نام حفاظ شاخ گوزنی را برای آن انتخاب کرده اند.

حفاظ شاخ گوزنی به عنوان یک گزینه زیبا و ایمن برای حفاظت اطراف حیاط ساختمان یا ویلا استفاده می‌شود. قیمت نرده شاخ گوزنی دیواری به عوامل مختلفی نظیر ابعاد، جنس، و طراحی بستگی دارد. ساخت حفاظ شاخ گوزنی ورودی حیاط ساختمان و ویلا به کار گیری مواد با کیفیت و اجرای متخصصانه را مستلزم می‌کند تا علاوه بر افزایش امنیت، به زیبایی فضا هم افزوده شود. طراحی نرده حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار نیز نیازمند توجه به جزئیات و سلیقه‌های مشتریان است تا با تنوع در طرح‌ها و انتخاب رنگ‌های مناسب، جلوه زیبایی مناسبی را برای محیط فراهم نماید.

ساخت حفاظ شاخ گوزنی

فروشگاه نصب حفاظ شاخ گوزنی

برای نصب حفاظ شاخ گوزنی بر روی دیوار، ابتدا باید مساحت مورد نظر را با اندازه گیری دقیق محاسبه کرده و سپس شاخه های گوزنی را با اندازه‌ها و شکل‌های متفاوت، به طول مورد نیاز ببرید. پس از بولت میلگرد در دیوار، آن‌ها را به دیوار متصل کنید. نرده و حفاظ مدل شاخ گوزنی یک گزینه زیبا و مقاوم برای حفاظت از حیاط ساختمان و ویلا می‌باشد. این نوع حفاظ با استفاده از میلگرد با نوک تیز ساخته می‌شود و به دیوار حیاط نصب می‌گردد. این طرح از حفاظ، از نظر ظاهری مانند شاخه‌های گوزن طراحی شده است که به دلیل شکل ظریف و زیبا، زیبایی خاصی به حیاط شما اضافه خواهد کرد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی با استفاده از میلگرد آهنی نوک تیز می‌تواند یک راه کار مناسب برای ساخت حفاظ در حیاط و باغ ویلا باشد. اما باید به این نکات توجه کرد:

1- قبل از نصب حفاظ، باید اطمینان حاصل شود که دیوار به اندازه کافی قوی و پایدار است و قادر به تحمل وزن حفاظ و فشار وارده از آن است.

2- برای نصب حفاظ شاخ گوزنی با میلگرد آهنی نوک تیز، باید از میلگردهای ضخیم و با کیفیت استفاده کرد تا از شکستن و خم شدن آن‌ها جلوگیری شود.

3- قبل از نصب، باید تراز کردن میلگردها روی دیوار را به صورت دقیق انجام داد تا حفاظ به طور صحیح و هموار نصب شود.

4- باید مطمئن شوید که نوک تیز میلگردها به سمت بیرون حیاط و باغ نصب شده است تا از ورود دزدان جلوگیری شود.

5- در صورتی که قصد نصب حفاظ شاخ گوزنی با میلگرد آهنی نوک تیز روی دیوار حیاط یا باغ ویلا دارید، باید مراقبت کافی به نحوه نصب و محل قرارگیری آن داشته باشید تا هیچ گونه آسیب و خطری به کودکان و حیوانات خانگی شما وارد نشود.

حفاظ شاخ گوزنی

عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

برخی عواملی که وجود دارند می توانند بر روی قیمت نرده شاخ گوزنی دیوار حیاط ساختمان اثرات مستقیم داشته باشند. لازم است بدانید شاکله اصلی این نرده ها که به عنوان حفاظ در نظر گرفته می شود از جنس میلکرد می باشد و افزایش و کاهش قیمت میلگرد می تواند بر روی تغییر قیمت این نرده ها موثر باشد. تراکم میلگردها نیز به عنوان دومین عامل در این راستا شناخته می شود که نباید به سادگی از کنار آن عبور ننمود زیرا هر چه میزان تراکم تغییر کند قیمت نرده نیز دچار نوسان می شود.

از دیگر عوامل تغییر دهنده قیمت نرده حفاط شاخ گوزنی دیواری می توان به وزن نرده ها اشاره نمود که به عنوان مهم ترین عامل شناخته می شود. امروزه مراکز بسیاری در راستای طراحی این نرده ها فعالیت دارند اما توصیه داریم حتما از مراکزی که معتبر می باشند خرید خود را انجام دهید چرا که این مراکز دارای محصولاتی با کیفیت بالاتر بوده و شما با اطمینان خاطر بیشتری می توانید سفارشات خود را به آن ها بسپارید.

نرده شاخ گوزنی دیوار حیاط ساختمان چیست ؟ چه کاربردهایی دارد ؟ هدف ما از ارائه این نوشتار بررسی این نرده ها می باشد تا به این طریق بتوانید سطح اطلاعات خود را افزایش داده و خریدی بهتر را تجربه کنید. حفاظ های شاخ گوزنی از جمله نرده هایی به شمار می روند که بر روی دیوارها نصب شده و با  قابلیت های بی نظیر خود می توانند از ورود سارقین به داخل ساختمان ها جلوگیری نماید.

امروزه طراحی های بی نظیری را می توان برای این حفازها مشاهده نمود که هر کدام ویژگی های خاص خود را داشته و به شکل منحصر به فردی در هم تنیده شده اند. سرشاخه هایی که برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی در نظر گرفته  می شود تیز می باشند و همین امکان عبور از آن ها را تقریبا غیر ممکن نموده است. در ادامه به بررسی جامع تر این حفاظ ها می پردازیم و از شما می خواهیم تا انتها ما را مهمان نگاه های پرفروغ خود نمایید.

حفاظ سر گوزن یا نرده شاخ گوزنی در تراکم مختلف و با ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود و معمولا استفاده از آن در کشور ایران و عراق رواج یافته و با گذشت زمان محبوبیت آن نیز در بین مردم بیشتر می شود. ساخت و تولید انواع شاخ گوزنی در تراکم خلوت و شلوغ با میلگرد خم کاری شده در زوایای مختلف انجام میشود .

نرده حفاظ شاخ گوزنی دیواری چیست

نرده حفاظ شاخ گوزنی دیواری چیست؟

نرده حفاظ شاخ گوزنی دیواری نوعی حفاظ با قابلیت های ویژه برای جلوگیری از ورود سارقین به باغ و ویلا یا ساختمان های دیگر می باشد که امروزه به دلیل کاربردی بودن گسترس بسیار بالایی یافته است. در حال حاضر طراحان بسیاری را می توان یافت را در راستای تولید و عرضه این نوع حفاظ ها فعالیت داشته و هر کدام سبک های خاصی برای تولیدات خود دارند. این نرده ها از یک مجموعه شاخه های به هم تنیده شده تشکیل شده اند که بر روی این شاخه ها ، سرشاخه های تیزی تعبیه گردیده است.

اصولا در هر متر از نرده شاخ گوزنی دیواری 200 سرنیزه قابل مشاهده می باشد تا به این طریق امکان عبور را غیر ممکن ساخت. شما با استفاده از حفاظ شاخ گوزنی می توانید امنیت بیشتری را تجربه کنید و جالب است بدانید این نوع حفاظ از امن ترین حفاظ های حال حاضر در بازار به شمار می روند و برای مکان های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به تراکم و ارتفاع آن متفاوت بوده و حتی کیفیت آهن استفاده شده در ساخت آن نیز یکی از فاکتور های مهم برای قیمت می باشد . ما برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد فابریک و با کیفیت استفاده می کنیم و همچنین حفاظ شاخ گوزنی را با انواع ارتفاع و تراکم برای شما تولید و در محل نصب خواهیم کرد .

عمدتا از حفاظ شاخ گوزنی دیوار حیاط ساختمان برای موارد متنوعی استفاده می گردد که در این بخش قصد داریم تا به بیان این مکان ها بپردازیم. در حال حاضر مدل های متنوعی از این نوع حفاظ ها در بازار موجود می باشند که برای مکان های مختلفی همچون مناطق تفریحی ، اداره جات ، ویلا و باغ های درون شهری و برون شهری ، ساختمان های مسکونی و … مورد استفاده قرار می گیرند. این حفاظ ها در حال گستردگی بسیار بالایی در سراسر دنیا دارند و این امر به دلیل امنیت بالای آن ها می باشد.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی بهترین حفاظ دیوار

قیمت حفاظ شاخ گوزنی جزو ارزان ترین و پر فروش ترین نرده حفاظ های دیوار است که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از کاربردی ترین راه های بهبود امنیت خانه ها،شرکت ها و ساختمان ها است،ساختار خوش نمای حفاظ های شاخ گوزنی همراه با شاخ های به هم آمیخته با سر های بشدت تیز همه اینها موجب بوجود آمدن حفاظی امن و دوست داشتنی شده است که عبور افراد غیر مجاز از مرز آن را تقریبا ناشدنی می سازد تمام این ویژگی ها در کنار عامل قیمت حفاظ شاخ گوزنی که کاملا به صرفه و اقتصادی است موجب آن می شود که این نرده حفاظ کاربردی روز به روز محبوب شود.

حفاظ شاخ گوزن روی دیوار

کارخانه تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی دیوار حیاط

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی بر اساس ارتفاع و تراکم حفاظ شاخ گوزنی محاسبه میگردد . حفاظ شاخ گوزنی به منظور ایجاد امنیت ورودی دیوار ساختمان و برای جلوگیری از ورود ناخواسته افراد ، سارقان و حیوانات و…. ساخته میشود . حفاظ شاخ گوزن عموماٌ برای نصب بر روی دیوار در نظر گرفته میشود اما گاهی بر روی پنجره نیز نصب میشود . در گذشته حفاظ ها به صورت نیزه ای یا سیم خاردار موجود بود که دارای نقاط ضعف بسیاری بودند ، ولی این روزها با نسل جدید حفاظها مثل حفاظ شاخ گوزنی ، بوته ای و نی زار مواجه هستیم که از نظر ظاهری ،امنیتی و استحکام بسیار کاربردی تر است و مورد تایید پلیس هم میباشد . قیمت متری حفاظ‌ های شاخ گوزنی بسته به تراکم و ارتفاع‌های مختلف تعیین می‌شود.

حفاظ شاخ گوزنی یکی از تجهیزات امنیتی برای ساختمان ها می باشد. این حفاظ از ورود افراد ناشناس، حیوانات، سارقان و … داخل ساختمان جلوگیری می کند. عمده کاربرد این حفاظ ها بر روی دیوارها بوده ولی می توان آن را بر روی پنجره ها نیز نصب کرد.

در گذشته به منظور حفاظت از ساختمان از سیم های خاردار استفاده می شد که این سیم ها نقص هایی را به همراه داشت ولی امروزه برای محافظت از ساختمان حفاظ های شاخ گوزنی را بر روی دیوار نصب می کنند. نوک های تیز و برنده حفاظ های شاخ گوزنی باعث می شود که سارق هر چقدر هم که حرفه ای باشد نتواند وارد ساختمان شود. در ساخت این حفاظ ها از میلگردهای 10 و حفاظ هایی از جنس فولاد استفاده می کنند. انتخاب ارتفاع این سیم ها به نوع کاربری آن بستگی داشته و می تواند بین 30 تا 150 سانتی متر باشد. همچنین می توان با توجه به نیاز مصرف کننده این ارتفاع را افزایش داد و علاوه بر آن می توان این حفاظ ها ررا بر روی سنگ و بتن نیز نصب کرد.

 

شاخ گوزنی

قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی

به دلیل این‌که حفاظ شاخ گوزنی کارایی و ضرورت بالایی دارد، تولیدکنندگان مختلفی اقدام طراحی و تولید این حفاظ‌ها می‌کنند. این تولیدکنندگان با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مناسب حفاظ‌های شاخ‌گوزنی تولید می‌کنند. حفاظ شاخه گوزنی در کنار دیگر تجهیزات امنیتی و انواع حفاظ‌ها در بازار به فروش می‌رسند. یکی دیگر از نکات مهم در خصوص این حفاظ‌ها نصب آن‌ها می‌باشد. در هنگام ساخت ساختمان‌ها و خانه‌ها اغلب همان ابتدا بر روی دیوارها حفاظ نصب می‌شود. اما گاهی ممکن است شما قصد نصب حفاظ بر روی دیوارهایی را داشته باشید که پیش از این ساخته شده‌اند. در چنین مواقعی باید توجه داشت که نصب حفاظ باید به طور صحیح انجام شود. به همین دلیل مهم است که از مجریان متخصص در این زمینه بهره‌مند شوید. چرا که حفاظ باید به خوبی با دیوار درگیر شده و کاملاً مستحکم و صلب باشد تا به راحتی از دیوار جدا نشود.

احتمالا اطلاع دارید که ایمن ترین و بهترین حفاظ روی دیوار برای حفظ ایمنی ساختمان ها و ویلا ها و سایر مراکز ، استفاده از حفاظ شاخ گوزنی است و به همین علت تماس های زیادی مبنی بر اطلاع از قیمت حفاظ شاخ گوزنی با این مرکز می شود تا نسبت به هزینه خرید و نصب این تجهیزات اطلاع پیدا کنند. با توجه به امنیت بسیار زیاد و محکمی و استحکام فوق العاده شاخ گوزنی ، استفاده از حفاظ شاخ گوزنی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و شرکت های خدماتی بسیاری نیز بوجود آمده اند که بهترین قیمت ها و کیفیت کاری را می توانید در گروه حفاظ صنعت جستجو کنید.

مرکز خرید حفاظ شاخ گوزنی

طراحی و ساخت حفاظ شاخ گوزنی

در گذشته استفاده از سیم خاردار برای حفظ امنیت پایگاه های نظامی و ساختمان های خارج از شهر متداول بود. این روزها به علت بزرگ شدن شهرها نصب نرده ها و حفاظ های امنیتی در ساختمان های مسکونی نیز رایج شده است. طراحان و دکوراتیو ها با طراحی انواع حفاظ روی دیوار با اشکال زیبا و شکیل توانسته اند سازه ای مقاوم را برای حفظ امنیت ساختمان طراحی کنند. حفاظ های امروزی شباهتی به سیم خاردارهای قدیمی ندارند و در واقع چهره ساختمان را بد منظره نمی کنند. حفاظ شاخ گوزنی در هماهنگی کامل با دکوراسیون نمای بیرونی است و ملاک های زیبایی شناختی را هم حفظ می کند.

نرده شاخ گوزنی از نمونه های برتر حفاظ روی دیوار است که این روزها در همه منازل نصب شده است. انواع حفاظ دیوار حیاط، نرده فلزی بالکن، نرده حفاظ کارگاهی و … برای جلوگیری از ورود سارقین نصب می شود. حفاظ شاخ گوزنی به لحاظ بصری از زیباترین طرح نرده حفاظ است و علاوه بر کاهش ضریب نفوذ به فضای داخل، به نمای شهری نیز آسیب نمی رساند.

شاخ گوزنی ها در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار شاخ گوزنی را انتخاب میکنید. حفاظ‌های شاخ‌گوزنی از فلزات محکم تولید می‌شوند. فولاد و میلگردهای بسیار محکم با قطر مناسب که در این محصولات استفاده می‌شود سبب استحکام بالای آن می‌شود. از طرفی رنگ و نوع ساختار آن سبب مقاومت در برابر شرایط محیطی نظیر نور آفتاب و تغییرات دمای محیط در بلند مدت می‌شود. این مسئله سبب می‌شود تا هزینه‌ی نگهداری از این حفاظ‌ها برای کاربر بسیار پایین بیاید. در واقع شاید پس از سال‌های طولانی نیاز به سرویس و یا به احتمال خیلی کم تعویض آن‌ها باشد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

با نصب نرده روی دیوار امکان نفوذ به حیاط و داخل ساختمان از بین خواهد رفت. برای اینکه ظاهر حفاظ موجب هراس ساکنین نشده و ساختمان شبیه زندان نباشد، لازم است تا سازه های شکیل با رنگ های متنوع تولید شوند.

نرده حفاظ شاخ گوزنی قابلیت رنگ پذیری با رنگهای دلخواه را دارد. رنگ نرده به گونه ای است که در برابر اشعه خورشید و رطوبت باران ثابت مانده و دچار ریزش و تغییر رنگ نمی شود. برای رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزن از قلمو و رنگ های متداول استفاده نمی شود. پس از اندازه گیری و ساخت حفاظ شاخ گوزن هوم سرویز، سازه توسط رنگ های کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده و به صورت کامل رنگ شده تحویل داده می شود.

ساخت و تحویل سریع انواع حفاظ های شاخ گوزنی

با تمامی بررسی ها، برای دیوار های بلند و کوتاه، ساختمان های مسکونی و اداری، ویلا ها، آپارتمان ها و خانه های دور از شهر، در کنار تمامی تجهیزات امنیتی ساختمانی، قطعا حفاظ شاخ گوزن یکی از مناسب ترین موارد است که می توانید استفاده کنید.

این حفاظ ها در اسرع وقت از سوی شما با کسب اطلاعات مورد نیاز مانند تراکم و متراژ ساخته خواهند شد، نگران نصب آن ها نیز نباشید، این کار به سریع ترین شکل ممکن با اندک صرف زمان انجام می شود، شما عزیزان می توانید با استفاده از شماره تماس 09127800603 در این مورد اطلاعات بیشتر و تکمیلی تری نیز کسب کنید.

 

رنگ حفاظ شاخ گوزنی

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی که ظاهری زیبا تر نسبت به مدل های قبلی خود دارند از سری نسل جدید حفاظ روی دیوار می باشد. حفاظ ها جزو مصالح ساختمانی و عناصر معماری هستند که می توانند تا حد زیادی در امنیت خانه ها مؤثر باشند. در اینگونه حفاظ ها چون تراکم حفاظ بالاست امکان عبور از بین نرده ها به هیچ وجه وجود ندارد. این حفاظ ها با طرحی در هم تنیده با شاخه های تیز حدود 200 سر نیزه در هر متر کاملا از عبور سارقین جلوگیری می کند. این حفاظ ها کاملا مناسب برای خانه ها باغ ها شرکت ها ویلاها و کارخانه جات می باشد. پس نتیجه می گیریم هر چه تراکم حفاظ شاخ گوزنی بیشتر باشد، امکان نفوذ کمتری وجود دارد.

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی بر اساس نیاز خریدار و بر حسب ارتفاع دیوار و ساختمان طراحی و ساخته می شود. این نوع از حفاظ ساختمان ، با حجم و تراکم متفاوتی در بازار موجود است . که بر اساس نیاز می توانید از مدلی که متناسب با دیوار و ساختمان شما باشد استفاده کنید. حجم و تراکم استفاده شده در بیشتر شاخه ها، ارتفاع بالا ، عرض بیشتر از دیوار از جمله مواردی هستند که می توانند امنیت خاطر شما را حفظ کنند.

نرده حفاظ شاخ گوزنی به شما این اطمینان را می دهد که اگر در محل زندگی و یا کار خود نباشید، امکان سرقت به حداقل خود خواهد رسید. این حفاظ ها مورد تایید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوده که تایید بر امنیت بالای محصول است.امروزه در سر در و روی دیوار های بسیاری از ساختمان های نظامی و امنیتی از این گونه حفاظ ها استفاده میشود. نرده شاخ گوزنی با جوش CO2 جوشکاری می شود. این موضوع استحکام بسیار بالایی به این حفاظ روی دیوار می دهد. همچنین شما قادر خواهید بود با توجه به نمای ساختمان، آنرا در رنگ دلخواه خود تهیه کنید. نوک این حفاظ ها معمولا بسیار تیز بوده تا سارقان نتوانند از روی آن عبور کنند. معمولا این حفاظ آهنی نیازمند نگهداری ویژه ای نبوده و می توانید سالها با اطمینان از آنها استفاده بفرمایید.

عواملی که روی حفاظ شاخ گوزنی تاثیر دارند عبارت اند از: · ارتفاع حفاظ دیوار · تراکم شاخه های نرده حفاظ (تراکم به معنای تعداد شاخک های اصلی و فرعی موجود در حفاظ است.) · عرض حفاظ · عرض حفاظ · جنس رنگ · نوع جوش · بستر کار.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

امنیت حفاظ شاخ گوزنی

امروزه برای امنیت در منازل و مکان های تجاری از سیستم‌ هایی مانند فنسهای الکتریکی، قفل‌های الکترونیکی، دوربین‌های مداربسته، انواع حفاظ ساختمان مانند حفاظ شاخ گوزنی ( fence shield Deer Horn )، حفاظ لیلیوم، حفاظ بوته‌ای، حفاظ آبشاری، حفاظ نیزا، حفاظ بوته خاری طرح حفاظ شاخ گوزني استفاده می‌شود.
توصیه می‌شود جهت افزایش امنیت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامه‌های خود داشته باشید.

اهمیت استفاده از حفاظ به‌عنوان اولین ابزارهای امنیت ساختمان به‌اندازه‌ای است که نمی‌توان از آن چشم‌ پوشی کرد. باز بودن دیوارهای اطراف ساختمان، خانه را در مقابل ورود دزدان آسیب‌پذیر می‌کند. دیوار خانه‌ها باید توسط نرده‌ها و حفاظ‌ها محافظت شوند. بسیاری از انواع حفاظ‌ها مثل حفاظ شاخ گوزنی در دسترس می‌باشند و این حفاظ‌ ها باید به ‌گونه‌ای انتخاب شوند که در صورت لزوم، صاحب‌خانه بتواند فعالیت دزدان را در اطراف ساختمان خود ببیند.

حفاظ گوزنی شاخ های زیبا، قوی و در هم پیچیده گوزن الهام بخش طراحی آهنگری حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزن نه تنها به لحاظ ظاهری بلکه از نظر استحکام نیز دست کمی از شاخ های قوی گوزن ندارد. بهترین و ارزان ترین نرده دیوار حیاط و ویلا و باغ حفاظ شاخ گوزنی دیوار میباشد که یکی از خوش قیمت ترین حفاظ های موجود در بازار می باشد . نرده شاخ گوزنی از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می شود.

خرید حفاظ شاخ گوزنی

 

اندازه های قابل ساخت در تولید حفاظ شاخه گوزنی

هر چند که اندازه استاندارد برای حفاظ واژه مناسبی نیست ولی به لحاظ امنیت و قیمت شاخ گوزنی . بهترین اندازه برای ساخت حفاظ  سایز های 90 سانتیمتر – 100 سانتیمتر و 120 سانتیمتر میباشد.  برشکاری و رنگ امیزی است حفاظ شاخ گوزنی معمولا در ابعاد 2 متری تولید میشود ، این اندازه  فقط به دلیل سهولت در جا به جایی و نصب حفاظ شاخ گوزنی است البته در مواردی هم با توجه به نوع دیوار و سازه به درخواست خریدار این سایز قابل تغییر است . شما فرض کنید که دیوار شما 11 متر است که  در این صورت یک قطعه 1 متری تولید میشود .در مناطقی مانند جاجرود ، بومهن ، کلاردشت ، برخی از مناطق دماوند و مناطقی مانند ازگل ، لواسان ،قیطریه ،شهرک غرب و اکثرا مناطق کوهستانی که دیوار محوطه  ساختمان ها در شیب قرار دارند سایز قطعات برای  دیوار ساختمان شما ساخته میشود ،این امر افزایش ایمنی ساختمان را به همراه دارد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی

نصب حفاظ شاخ گوزنی باید حتما زیر نظر نصاب حفاظ روی دیوار انجام شود. نصب درست حفاظ آهنی روی دیوار باعث می شود تا شما بتوانید حداکثر بهره برداری را از این حفاظ روی دیوار برای خود به وجود بیاورید. مشاوران و کارشناسان آموزش دیده با تجربه و دانش خود می توانند ، بهترین شیوه نصب را به شما پیشنهاد دهند. در اکثر موارد بهتر است از حفاظ هایی استفاده کنید که عرض آنها از عرض دیوار شما بیشتر است این بیشتر بودن به این دلیل است که امروزه پوشش سطح روی دیوار ضریب ایمنی حفاظ روی دوار را افزایش میدهد . اما این موضوع کافی نیست. دانش و تجربه نصاب بسیار بیش از این می تواند موارد امنیتی را برای شما به دست آورد.

حفاظ شاخ گوزن

ساخت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی از میله گرد آهنی نمره ۱۰ و ۹ و توسط دستگاه تولید حفاظ شاخ گوزنی ساخته می‌شود. این میلگرد ها توسط گیوتینِ دستگاه تولید حفاظ شاخ گوزنی، بر اساس اندازه‌های محل نصب و به صورت اریب برش خورده و توسط دستگاهِ خم حالت داده می‌شوند.

سپس این میلگرد ها توسط یکی از دو روش جوش الکترود یا جوش CO2 در شابلون به هم جوش خورده و متصل می‌شوند. جوش CO2 معمولا نسبت به جوش الکترود برتری دارد، زیرا جوش الکترود مقاومت پایین‌تری داشته و از آنجایی که به صورت نقطه‌ای در محل مورد نظر اجرا می‌شود، امکان جدا کردن و شکستن آن بعد از تولید بالاتر است. همچنین رنگ‌آمیزی روی جوش الکترود نیز کار راحتی نخواهد بود. اما جوش CO2 در دو طرف کار انجام شده، مقاومت بسیار بالاتری داشته و رنگ‌آمیزی روی آن نیز به راحتی انجام می‌شود. البته طبیعتا قیمت جوشکاری CO2 هم گران‌تر از جوشکاری الکترود است.

در آخر نیز سر شاخه‌های حفاظ توسط فارسی‌بر به طول ۲-۴ سانتیمتر برش خورده و تیز می‌شوند. پس از اتمام برش و جوشکاری و چربی‌زدایی از حفاظ، آن را توسط پیستوله و یا با قرار دادن در وان رنگ، رنگ‌آمیزی کرده و در کوره قرار می‌دهند. البته آموزش ساخت نرده شاخ گوزنی کاری تخصصی بوده و نیاز به ابزارهای بسیار خاص دارد . حفاظ ‌ها به‌ عنوان مکمل در کنار سایر ابزارها برای امنیت ساختمان استفاده می‌شوند. حفاظ شاخ گوزنی با الهام از شاخ‌های گوزن دارای طراحی خاصی بوده به ‌صورت فلزات جوشکاری شده و به ‌هم ‌پیوسته ساخته می‌شود که می‌تواند از ورود دزدان به داخل ساختمان جلوگیری کند. این پرچین‌های فلزی یک مانع بسیار بزرگ بوده که دارای نیزه‌های تیز در نوک حصار می‌باشند. نوک نیزه‌ها در حفاظ شاخ گوزنی به چند شاخه تبدیل می‌شود تا امکان هرگونه عبور غیر مجاز را غیرممکن کند. حفاظ شاخ گوزنی برای امنیت و حفاظت از ساختمان مسکونی و حتی اداری نیز مناسب است.

محافظ شاخ گوزنی دیواری

خرید نرده روی دیوار شاخ گوزنی یعنی خرید امنیت

حفاظ شاخ گوزنی یکی از نمونه‌های جدید برای افزایش امنیت ورودی حیاط است که با توجه به ویژگی‌های که می تواند بهترین گزینه در برقراری امنیت سازه باشد. شاخ گوزنی با توجه به تراکم و زیبایی که دارد به سادگی مورد استقبال مردم قرار گرفته و با گذشت تنها چند مدت از ورود آن به بازار به یکی از بهترین‌ها تبدیل شده است. نکته‌ای که باید در هنگام خرید و نصب این نوع از حفاظ به آن توجه کرد این است که نه تنها جنس بکار رفته در حفاظ مهم است بلکه کارخانه و محل تولید آن نیز یکی از عوامل تعیین کننده در کیفیت آن می‌باشد. ثامن فرفورژه یکی از کارخانه‌هایی است که با استفاده از مواد با کیفیت و با تکیه بر نیروی کار با تجربه و حرفه‌ای خود به یکی از بهترین تولید‌کنندگان این نوع از حفاظ ها تبدیل شده است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی چگونه محاسبه میشود ؟

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی به صورت متراژ محاسبه شده و با توجه به طول سازه محاسبه می شود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به ارتفاع متغیر است . به طور معمول این حفاظ در ارتفاع 50 سانت به بالا تولید می شود. کارشناسان با تجربه حفاظ صنعت ، ضمن بازدید از محل، راهنمایی های لازم را در مورد ارتفاع نرده ها به مشتری خواهند داد.

امنیت حفاظ شاخ گوزنی چه مقدار است ؟

همیشه هزینه برای امنیت یکی از مهم ترین و عقلانی ترین کار هایی است که هر شخصی باید انجام دهد. البته هزینه اضافه وقتی راه های بهتری برای تضمین این امنیت وجود دارد نیز به صرفه نیست. شاخ گوزنی که بر روی دیوار ها قرار داده می شود، جدا از اینکه زیبایی را برای منزل به ارمغان می آورد به امنیت ملک شما نیز کمک بسزایی می کند و باعث حفظ جان ، مال و مدارک شخصی می شود و ورود افراد ناشناس و سارقان را تا حد الامکان کاهش می دهد. حفاظ های شاخ گوزنی در چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین مردم پیدا کرده اند زیرا با جلوه های زیبایی که به ساختمان می دهند جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده و اگر با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید شما هم بین این شی زیبا و سیم خاردار حفاظ شاخ گوزنی را انتخاب میکنید.

چگونه حفاظ شاخ گوزنی را سفارش دهیم ؟

شما می توانید برای دریافت کامل قیمت حفاظ های شاخ گوزنی ، با پشتیبانی ما در واتس اپ پیام دهید.

ارسال سفارش حفاظ شاخ گوزنی به شهر های ایران چگونه است ؟

شما هموطنان گرامی میتوانید سفارشات خود را پس از انجام فاکتور و و واریز پیش پرداخت طبق موعد مقرر در تمامی نقاط ایران دریافت نمایید .

ارسال حفاظ شاخ گوزنی

 

قیمت هر متر نرده شاخ گوزنی

در شرایط مختلف هزینه ها برای تامین ضریب امنیت بالا مختلف است، انسانها سعی می‌کنند در موقع خرید وسیله نقلیه ماشین های ایمن‌تری را البته با توجه به مقدار بودجه خریداری نمایند و یا در مورد تهیه مسکن به دنبال ساختمان و خانه ای می باشد که ضریب امنیت بالاتری داشته باشد و علاوه بر آن از مسائل حفاظتی و امنیتی همچون انواع حفاظ دیوار وحفاظ ساختمان بهره بگیرد. مدل‌های مختلف حفاظ شاخ گوزنی معمولا در رنگ‌های سفید، مشکی، قهوه‌ای تیره، مسی و کرم در بازار موجود هستند. البته بسته به نمای ساختمان و طراحی مورد نظر افراد، می‌توان حفاظ شاخ گوزنی را به رنگ سفارشی هم تولید کرد.

اهمیت استفاده از نرده حفاظ شاخ گوزنی دیواری

حال که با ساختار نرده حفاط شاخ گوزنی دیواری آشنا شدید قصد داریم تا به اهمیت استفاده از این نرده ها اشاره کنیم. این حفاظ ها را می توان بر روی دیوارهای مختلفی همچون آجری ، فلزی یا سفالی نصب نموده و مورد استفاده قرار داد. شما می توانید این حفاظ ها بر حسب نوع نیاز خود طراحی نموده و از طراحان فعال در این راستا بخواهید شکل و شمایل ویژه ای به آن ها بدهند تا به این طریق بتوانید ضمن حفظ امنیت ساختمان شرایط فراهم نمودن زیبایی را نیز برای آن فراهم سازید. عوامل مختلفی می توانند سبب افزایش اهمیت استفاده از این نرده ها شوند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود که هر کدام اهمیت خاص خود را دارند.

  • نرده حفاظ شاخ گوزنی دیواری با مزیت های بی نظیر قادر است تا به شما این اطمینان را بدهد در زمان ترک ساختمان سارقین قادر نخواهند وارد ساختمان شما شوند.
  • جالب است بدانید این نرده ها توسط نیروی انتظامی که مسئول برقراری امنیت می باشد تاییده شده اند و این به معنای کاربردی بودن آن ها می باشد.
  • برای جوشکاری این نرده ها از فرآیندهای خاصی استفاده می گردد که موجب افزایش سطح استحکام نرده شاخ گوزنی دیوار حیاط ساختمان می گردند.
  • شما امکان سفارش این نرده ها در حجم و رنگ های مختلف را دارید
  • این نرده ها دارای نوک هایی تیز می باشند که از ورود سارقین جلوگیری می کند.
  • نرده های شاخ گوزنی نیازی به نگهداری های ویژه ندارند بنابراین با خیالی آسوده می توانید سالیان سال از آن ها استفاده کنید.

 

اجرای حفاظ شاخ گوزنی

نصاب حفاظ شاخ گوزنی

روش نصب حفاظ شاخ گوزنی معمولا با توجه به بستر نصب و نوع دیوار مشخص می‌شود. معمولا بیشتر بسترها، دیوارهایی با درپوش سنگی و سپس دیوارهایی با درپوش فلزی هستند. در پاره‌ای موارد نیز بستر کار جنسی خاص مانند کامپوزیت دارد.

رایج‌ترین روشی که توسط نصاب حفاظ شاخ گوزنی انجام میگیرد و برای تمامی بسترها و دیوارها می‌توان از آن استفاده کرد، گذاشتن پین در دیوار است. به این صورت که بالای دیوار و با استفاده از دریل، سوراخ‌هایی به قطر ۸ میلیمتر ایجاد شده و یک پین به قطر ۱۰ میلیمتر داخل سوراخ دیوار قرار می‌گیرد. برای هر شاخه ۲ متری از حفاظ، حداقل ۴ پین ۲ به ۲ و روبه‌روی هم نیاز است تا حفاظ به درستی و محکم در جای خود بایستد. پس از کار گذاشتن پین‌ها، حفاظ بروی دیوار و بین پین‌ها قرار گرفته و به آن‌ها جوش می‌خورد. قسمت جوشکاری شده باید حتما لکه‌گیری شود.

حفاظ شاخ گوزنی از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در معماری و ساختمان سازی می باشد. این حفاظ ها از جمله حفاظ های نسل جدید هستند که جهت تامین امنیت ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این حفاظ ها از میل گردهایی نوک تیز ساخته شده اند که با نظم و ترتیب خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این میلگردها به یکدیگر جوش داده شده و معمولا رنگ آمیزی شوند و به عنوان حفاظ شاخ گوزنی به فروش می رسند. این میگردهای نوک تیز با شیوه ی قرار گرفتن خاصی که دارند، هر کدام به یک سمت رشد کرده اند و مانع ازعبور افراد و حیواناتی مانند گربه ها از روی دیوار خواهند شد.

 

فروشگاه حفاظ شاخ گوزنی

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی چقدر است ؟

حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های در هم تنیده ای همانند خار یا شاخ گوزن می باشد. این حفاظ ها از جدید ترین مدل های حفاظ و صد البته از بهترین نوع آن به عناون حفاظ دیوار ساختمان است. در بعضی موارد با توجه به محل قرار گیری حفاظ می توان از آن برای حفاظ پنجره هم استفاده کرد. حفاظ شاخ گوزنی هم به عنوان نرده کاربرد دارد و هم امنیت ساختمان را حفظ می کند.

همانطور که گفتیم قیمت حفاظ شاخ گوزنی هم بستگی به عوامل مختلف دارد و تا تعیین شدن آنها نمی توان قیمت را مشخص کرد و هم اینکه کارشناس باید حتما محل را بازبینی کند. از جمله عوامل بسیار مهم تأثیرگذار بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی می توان موارد زیر را نام برد:

  1. تراکم: برخی از کارفرماها ترجیح می دهند که برای افزایش امنیت تراکم بالاتری از حفاظ شاخ گوزنی را انتخاب کنند و همین امر باعث افزایش قیمت این نوع حفاظ می گردد. ما به مشتریان رنج تراکم یا میزان نزدیکی فاصله بین میله ها را از عددی بین ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۵ بیان می کنیم که به هر میزان بالاتر باشد تراکم نیز بالاتر است.
  2. ارتفاع: ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی نیز در امنیت تأثیر مستقیم دارد و از ۵۰ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر متغیر هستند اما برای اینکه بهترین نوع را انتخاب کنید که استاندارد هم باشد به مشتریان اصلا ارتفاع بین ۵۰ تا ۷۰ را توصیه نمی کنیم چرا که تراکم را کمتر کرده و در عرض آن نیز تأثیرگذار است لذا با افزایش ارتفاع شاهد افزایش قیمت حفاظ شاخ گوزنی هستیم
  3. عرض: عرض حفاظ شاخ گوزنی بسته به عرض دیوار متغیر است و همیشه مقداری فاصله از هر دو سمت باقی می گذارند و کاملا فیت قرار نمی دهند اما توجه داشته باشید که عرض هر چقدر بیشتر باشد، قیمت حفاظ شاخ گوزنی بیشتر خواهد بود.
  4. وزن: پانل هایی که برای حفاظ شاخ گوزنی استفاده می شود دو متری است و معیار اعلام وزن هستند. هر چقدر تراکم، ارتفاع و عرض بیشتر باشد، وزن نیز بیشتر خواهد شد چون میلگرد استاندارد ۱۰ بیشتری استفاده می گردد پس قیمت حفاظ شاخ گوزنی نیز بیشتر خواهد شد.
  5. نوع جوش: توجه داشته باشید که همیشه قیمت کمتر و ادعای کیفیت بالا درست نیست چرا که یکی از عوامل کاهش قیمت حفاظ شاخ گوزنی ، جوش دادن میله های حفاظ به کمک جوش الکترودی است که مقاومت و استحکام خوبی ندارد اما در گروه صنعتی حفاظ برای تأمین امنیت ۱۰۰% شما از پیشرفته ترین تکنیک جوش یعنی جوش با گاز CO2 استفاده می گردد.
  6. رنگ: رنگ نیز از جمله عوامل مهم بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی است که رنگ کوره ای به دلیل استحکام و مقاومت بسیار زیاد و همچنین تنوع رنگ مناسب بهترین نوع سیستم رنگ آمیزی است.

البته توجه داشته باشید که حتی شرکت های خدماتی مختلف نیز قیمت های مختلفی اعلام می کنند که بستگی به استفاده از مواد اولیه مرغوب، میزان شهرت و اعتبار و متراژ سفارش دارد.

به تعداد تکرار شده از ( یک شکل هندسی ساخته شده و به هم پیوسته از اتصال چند قطعه میلگرد که معرف پایه در حفاظ شاخ گوزنی است) بر روی یک شاسی پنل ۲ متری (که طول اندازه استاندارد تمامی حفاظ های شاخگوزنی است ) می باشد .

در یک طول 2 متری تعداد شاخه اصلی را تراکم گویند و هرچه تعداد این شاخه‌ها بیشتر باشد به معنی کمتر بودن فاصله میله‌ها و افزایش کیفیت حفاظ مورد استفاده است. برای تشخیص شاخه‌های اصلی بهتر است ارتفاع شاخه‌ها را باهم مقایسه کنید بطور معمول ارتفاع شاخه‌های اصلی از سایر شاخه‌ها بلندتر بوده و ارتفاع حفاظ نیز با آنها سنجیده می‌شود.

نرده و حفاظ مدل شاخ گوزنی

نرده و حفاظ مدل شاخ گوزنی

طراحی شاخ گوزنی به حیطه طبیعت نزدیک است و باعث آرامش و زیبایی طبیعی در محیط حیاط می‌شود. مقاومت و پایداری: با استفاده از میلگرد با نوک تیز، حفاظ مدل شاخ گوزنی بسیار مقاوم و پایدار در برابر عوامل طبیعی و شرایط آب و هوایی مختلف است.
ایمنی و حفاظت: نوک تیز میلگردها از ورود افراد غیرمجاز به حیاط جلوگیری می‌کند و ایمنی شما را تامین می‌کند.
نگهداری آسان: نرده و حفاظ مدل شاخ گوزنی نیاز به نگهداری و نظافت کمتری دارد و به راحتی تمیز می‌شود.
می‌توانید این نوع حفاظ را برای حیاط ساختمان یا ویلا خود انتخاب کنید و لذت ببرید از دیدن زیبایی این طرح در محیط زندگی خود.

  • زیبا است و به زیبایی ساختمان کمک می‌کند.
  • یکی از ایمن‌ترین حفاظ‌های موجود می‌باشد.
  • در تمام مکان‌ها می‌توان از آن استفاده کرد.
  • کیفیت و دوام حفاظ‌ های شاخ گوزنی بسیار بالا است و تا سالها می‌توانید از این مدل حفاظ استفاده کنید.
  • هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کمی را نسبت به سایر حفاظ ها دارد.
  • استحکام بسیار بالایی را در شرایط آب و هوایی دارا می‌باشد.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی نیز در امنیت تأثیر مستقیم دارد و از ۵۰ سانتیمتر تا ۱۵۰ سانتیمتر متغیر هستند اما برای اینکه بهترین نوع را انتخاب کنید که استاندارد هم باشد به مشتریان اصلا ارتفاع بین ۵۰ تا ۷۰ را توصیه نمی کنیم چرا که تراکم را کمتر کرده و در عرض آن نیز تأثیرگذار است لذا با افزایش ارتفاع شاهد افزایش قیمت حفاظ شاخ گوزنی هستیم .

 

امنیت حفاظ شاخ گوزنی

امنیت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ های شاخ گوزنی به دلیل داشتن شاخ های تیز عبور از این نوع حفاظ ها را دشوار میکند اما باید در هنگام انتخاب حفاظ دقت داشته باشید حفاظی را انتخاب کنید که دارای عرض و ارتفاع و تراکم مناسبی باشد تا سارقین نتوانند به راحتی از آن عبور کنند. حفاظ شاخ گوزنی از حفاظ‌های نسل جدید به شمار می‌رود که با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ‌های قدیمی و با شکل و جنس بسیار عالی جهت افزایش امنیت خانه استفاده می‌گردد. این نوع از حفاظ عموما بر روی دیوار نصب می‌شود اما در بعضی مواقع بر روی پنجره‌ها نیز از آن استفاده می‌کنند. حفاظ شاخ گوزنی با نوک‌های تیزی که دارد مانع از هر گونه تعرضی به حریم شخصیتان خواهد شد. در واقع میلگرد‌های نوک تیز جوش خورده با تراکمی که دارند امنیت را دو چندان خواهند کرد.

 

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی امروزه ،بیشتر از خرید حضوری از درب مغازه است، هرچند که در صورت امکان بازدید از کارخانه و مشاهده انواع مختلف نرده حفاظ در صورت امکان توصیه اول ما به خریدارن گرامی است . در برخی از مواقع امکان حضور در کارخانه به دلایل مختلف مانند نبود وقت کافی ، بعد مسافت و …. وجود ندارد خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی انجام میشود . برای انتخاب نرده حفاظ فلزی شاخ گوزنی به نکات مختلفی باید توجه کرد.

 

حفاظ شاخ گوزنی در تهران و کرج

حفاظ شاخ گوزنی فلزی

با توجه به متراژ سعی میکنند که حفاظ شاخ گوزنی مناسب با بودجه خود انتخاب کنند . به همین دلیل استفاده از نرده حفاظ روی دیوار با جوش الکترود و رنگ معمولی بیشتر برای باغ ها مورد استفاده قرار میگیرد . البته گروه تولیدی حفاظ صنعت به هیچ وجه استفاده از این گونه نرده حفاظ شاخ گوزنی فلزی روی دیوار در کرج یا هر مکان دیگر را توصیه نمیکند ،شاید در زمان خرید حفاظ تفاوت قیمت هر متر حفاظ شاخ گوزنی از نوع درجه یک با درجه دو به ازای هر متر بسته با ارتفاع و تراکم حدود بیست هزار تومان باشد ولی چنانچه تولید کننده گان حفاظ شاخ گوزنی ، اطلاعات کافی را در همان ابتدا به خریدار انتقال دهند ، شاید 90% خریداران از خرید حفاظ درجه دو خود داری کنند. معایب حفاظ درجه دو جوش معمولی و رنگ بدون پوشش است .

18 Comments

  1. رامین گفت:

    سلام خواستم تشکر کنم بابت نصب حفاظ شاخ گوزنی که بسیار سریعی و در کمترین زمان برای ویلا انجام دادین

  2. Hamid گفت:

    سلام وقت بخیر جناب ، ببخشید برای بالا بردن امنیت ساختمان میخواستیم از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنیم ، فقط یه سوالی داشتم اینه که جنس حفاظ ها از چی ستند؟

    • مدیرسایت گفت:

      سلام و ارادت. حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد ۹ یا ۱۰ نوک تیز گیوتین خورده ساخته شده و جوشکاری می شود. رنگ حفاظ کوره ای بوده و عمر بالایی دارد که در تنوع رنگ سفید، مشکی، قهوه ای سوخته و … عرضه می گردد.

  3. محمد گفت:

    سلام جناب عرض وقت بخیر، خواستم اول بگم که واقعا قیمت های که برای حفاظ شاخ گوزنی میدین خیلی ارزانتر از بازار هست ، برای حیاط من حفاظ شاخ گوزنی رو انجام دادین که خیلی خوب و تمیز کار شده.

  4. hamid گفت:

    سلام خسته نباشید ، ببخشید بیشترین ارتفاعی که میتونیم از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنیم چقدر است ؟ یعنی مثلا اگر دیوار ما 3 متر است ، ارتفاع شاخ گوزنی حداکثر چقدر میتونه باشه ؟

    • مدیرسایت گفت:

      سلام و ارادت. ارتفاع استاندارد حفاظ شاخ گوزنی 90 سانتیمتر تا 120 سانتی است. ارتفاع دیوار 2.5 متر به بالا 90 سانت مناسب است.

  5. Daniyal گفت:

    سلام ، ببخشید جنس همه حفاظ های شاخ گوزنی از فولاد است یا جنس دیگه ای هم موجود هست تو بازار؟

    • مدیرسایت گفت:

      سلام حفاظ شاخ گوزنی بدلیل داشتن استحکام بالا فقط از میلگرد های فولادی کششی نمره 9 و 10 ساخته می شوند.

  6. صابر گفت:

    سلام وقت بخیر ببخشید کارشناسان شما امکان داره اول مکان ما رو ببینند بعد نسبت به محیط حفاظ شاخ گوزنی رو سفارش بدیم؟

    • مدیرسایت گفت:

      سلام بله با شماره های درج شده در قسمت تماس جهت بازدید هماهنگ نمایید.

  7. محمد گفت:

    سلام ، ببخشید یه سوال داشتم قیمت حفاظ شاخ گوزنی 110 سانتی چقدر است؟ اگر متراژ بالا باشه در قیمت تاثیر میزاره یا نه؟

    • مدیرسایت گفت:

      سلام بله متراژ بالا در فاکتور تخفیف درصدی دارد و جهت مشاوره با کارشناس حفاظ صنعت تماس بگیرید.

  8. عرفان صادقی گفت:

    سلام شما نمایندگی در شهرستان رو دارید یا خیر ؟ اگر سفارش بدیم چند روزه برای شهرستان ها میتونید اجرا کنید؟

    • مدیرسایت گفت:

      سلام در اکثر شهر ها نمایندگی نصب حفاظ شاخ گوزنی داریم و با توجه به متراژ سفارش بین 2 تا 10 روز تولید می گردد.

  9. FARZAAD گفت:

    سلام و عرض ادب ، خسته نباشید میگم به شما ، شما برای ویلای من چند روز پیش روی دیوارها حفاظ شاخ گوزنی نصب کردید ،خواستم عرض تشکر کنم که خیلی منظم و خوب اجرا شده

  10. مهران گفت:

    سلام من چند سال پیش از شما حفاظ شاخ گوزنی برای ویلام گرفته بودم و خیلی راضی هستم ، واقعا کیفیت کارتون بالاست و در عین حال تیم خیلی خوبی دارین

  11. Mobin گفت:

    سلام وقت بخیر ، ببخشید بهتره برای ویلا از حفاظ شاخ گوزنی استفاده کنیم یا از اون مدل قدیمی ها اسمش یادم رفت؟

    • مدیرسایت گفت:

      سلام حفاظ شاخ گوزنی از لحاظ قیمت بصرفه است و از لحاظ امنیت هم بدلیل نداشتن جای پا و لرزش حفاظ بسیار پرفروش و مناسب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09127701547