حفـاظ نـرده شـاخ گـوزنــی:

اگر حفاظ شاخ گوزنی را بر روی زمین بگذاید، عبور از روی آن غیر ممکن و یا بسیار سخت خواهد بود، شما می توانید این نوع حفاظ یا نرده روی دیوار را مورد استفاده قرار دهید چرا که دزدها کمتر به سراغ خانه هایی می روند که بر روی دیوارشان از این نوع حصار استفاده کرده اند. حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های در هم تنیده ای همانند خار یا شاخ گوزن می باشد. این حفاظ ها از جدید ترین مدل های حفاظ و صد البته از بهترین نوع آن به عناون حفاظ دیوار ساختمان است. در بعضی موارد با توجه به محل قرار گیری حفاظ می توان از آن برای حفاظ پنجره هم استفاده کرد.حفاظ شاخ گوزنی هم به عنوان نرده کاربرد دارد و هم امنیت ساختمان را حفظ می کند.
این حفاظ های زیبا، علاوه بر حفظ جذابیت و زیبایی خود، بسیار ایمن می باشند. چرا که عرض بلندی دارند که بیشترین میزان عرض دیوار را تحت پوشش خود دارند. پس جایی برای قرار دادن دست و پا ندارند. از این رو احتمال سرقت بسیار پایین است. وجود خارها و شاخه های در هم گره خورده که بسیار تیز می باشند و امکان هر گونه دزدی و سرقت را از بین می برد. زیرا در صورتی که فردی از این حفاظ بالا رود، خارها و شاخه های تیز موجب بریده شدن بدن و آسیب رساندن به وی می شود.
حفاظ های شاخ گوزنی در ابعاد و کیفیت و قیمت های مختلفی ساخته می شوند و به فروش می رسند. ارتفاع های مختلفی برای ساخت این نوع حفاظ وجود دارد، همچنین تراکم میلگردهای مورد استفاده در ساخت حفاظ ها نیز متفاوت است. این موارد باعث می شوند تا انواع مختلف این حصار دارای قیمت های متفاوتی باشد. نرده روی دیوار از نظر تامین امنیت برای منازل و ساختمان ها بسیار مهم هستند پس باید در خرید آن ها دقت لازم را داشته باشید و امنیت خودتان را حفظ کنید.

تـصاویــر حفـاظ نـرده شـاخ گـوزنــی

09127701547