نرده روی دیوار

انواع نرده روی دیوار را می توان در بازه زمانی کوتاهی و به نحو مطلوب بر روی تمام مدل دیوارها نصب نمود. نکته قابل توجه در رابطه با مدل های مختلفی از حفاظ روی دیوار آن است که این محصول را می توان به بهترین حالت ممکن نصب کرد و به منظور قرار گیری آن نیازی به خرابی نیز نخواهد بود.
حفاظ دیوار از جمله محبوب ترین و کاربردی ترین وسایل حفاظتی به شمار می آید که لیست قیمت مدل های مختلفی از این محصول به صورت مستقیم در دسترس قرار گرفته است. انواع مدل از حفاظ های دیوار را می توان در شهرهای مختلف از جمله تهران با قیمت بسیار مناسبی خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد. حفاظ دیوار با تنوع بالا و کیفیت منحصر به فردی تولید شده است که همین امر موجب شده تا بتوان با توجه به نوع کاربری ساختمان برای خرید این محصول اقدام کرد. بهترین نرده آهنی روی دیوار چیست : در حال حاضر نرده هایی با عنوان حفاظ روی دیوار در بازار موجود می باشند که بیشتر به عنوان نرده کاربرد دارند و برای استفاده به عنوان حفاظ روی دیوار حیاط یا ساختمان مناسب نمی باشند. این نوع نرده سر دیوار سنتی که با عنوان حفاظ نیزه ای شناخته می شوند معایب زیادی دارند. مهم ترین عیب آنها این می باشد که زیبا نیستند. به علاوه دقیقا مانند نرده های زندان بلند، زشت و ملالت آور نمی باشند. حفاظ های نرده ای رایج، ایمن نمی باشند. چرا که به راحتی اشخاص می توانند از آن عبور کنند.   نرده روی دیوار  

برای جلوگیری از ورود افراد بیگانه و سارقان به داخل ساختمان، ابتدا باید دسترسی این افراد را از روی دیوار کاهش داد، برای این کار نصب نرده حفاظ فیزیکی یکی از بهترین گزینه‌ها است. انواع مختلفی از نرده روی دیوار وجود دارد که با توجه به ارتفاع و عرض دیوار از آنها استفاده می‌شود. نرده محافظ فلزی دیوار نیز یکی از این حفاظ‌ها است.

نرده روی دیوار ویلا

برای اینکه ویلای شما را در برابر سارقین حفظ کنیم. کافی است خانه و ویلای خود را با نرده حفاظ مستحکم ایمن کنیم. برای خرید گارد برای بالای دیوار حیاط کافی است با شماره تماس 09128047694 تماس حاصل کنید. انواع طرح نرده دیوار محوطه وجود دارد. طرح نرده شاخ گوزنی، حفاظ لیلیوم، نرده بوته ای، حفاظ سرنیزه، نرده اهنی نیزار و… با توجه به سلیقه و شرایط محله و ارتفاع دیوار و سایر فاکتورهای مهم، نرده دیوار محوطه را باید انتخاب کنید.باید قبول کنیم که زیبایی نمای خارجی اگر مهمتر از نمای داخلی نباشد حتما کم اهمیت تر نیز نخواهد بود. پس طراحان ساختمان دست بکار طراحی سازه هایی شدند که علاوه بر ایجاد امنیت بتواند در کنار متریال های جدید امروزی خود نمایی کند . که انصافا نیز این کار را به خوبی انجام داده اندو هم کنون حفاظ دیوار ساختمان ها علاوه بر ایجاد امنیت چشم نواز است و زیبا.

هدف برای ارائه حفاظ روی دیوار فراهم کردن احساس آرامش و امنیت شما عزیزان و شهروندان در سراسر شهر های کشور می باشد. نوع جدید حفاظ روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی می باشد. همانطور که از نامش پیداست، این حفاظ الهام گرفته از شاخ های گوزن برای استفاده در ایمنی بیشتر می باشد. در تولید حفاظ های سنتی و قدیمی هیچ زیبایی بصری در مکان هایی که ازین حفاظ ها استفاده می کردند وجود نداشت و زیبایی محیط را از بین می بردند. علاوه بر ظاهر زننده آن ها، ضریب امنیتی حفاظ های قدیمی پایین و براحتی قابل نفوذ بود. حفاظ های جدید دارای استحکام بالا و رنگ های کوره ای ثابت بوده و استفاده از آن ها زیبایی محیط را دوچندان می نماید. حفاظ دیوار متشکل از میلگرد های خم کاری شده و نیزه های تیز سازمان یافته و یکدست می باشد که با استفاده از الگوریتم خاصی مشابه با شاخ های گوزن به هم متصل شده اند.

  نرده دیوار  

چند نکته بسیار مهم در مورد نرده روی دیوار

۱- جنس نرده روی دیوار : همان طور که گفتیم تقریباً همه نرده‌های دیوار در شهر تهران از جنس فولاد یا به قول خودمانی‌اش آهنی هستند. پس این یکی را می‌توان از لیست دغدغه‌ها خط زد. ۲- ارتفاع نرده نرده روی دیوار : نرده‌ها به‌طور معمول با ارتفاع یک تا یک‌ونیم متر ساخته می‌شوند. ارتفاع از مهم‌ترین چیزهایی است که روی قیمت نرده اثرگذار است. ضمن این که برای کاربردهای خاص می‌توانید ارتفاع دلخواه خود را انتخاب کنید. ۳- تراکم شاخه های نرده آهنی دیوار : تعداد میله‌های عمودی در هر متر عرض نرده، تراکم آن را مشخص می کند. هر چه تراکم بالاتر باشد، یعنی میله‌های عمودی به هم نزدیک‌تر هستند و تراکم پایین به معنی فاصله بیشتر میله‌ها با هم است. هر چه تراکم کمتر باشد، هزینه ساخت نرده پایین‌تر می‌آید. تراکم بیشتر امنیت بیشتر و گاهی هم زیبایی بیشتری به وجود می‌آورد. ۴- نوع و مدل انواع نرده دیواری : نرده‌های فولادی در می‌تواند طرح سرنیزه ای، شاخ گوزنی، بوته ای، نیزاری و یا لیلیوم باشند. اصلاً نگران این اسم ها نباشید! در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.   نرده حیاط  

اکثر ما نرده آهنی های قدیمی را که روی دیوارهای ساختمان، باغ ، ویلا و مجتمع‌ها که اکثراً به شکل پروفیل و یا میلگرد ساده با سر نیزه‌ ای به صورت صلیبی یا آبشاری ساخته شده‌اند را دیده‌ایم اما هم اکنون نسل جدیدی از نرده روی دیوار که به حفاظ شاخ گوزنی یا حفاظ بوته‌ای معروف می‌باشند به بازار مصرف عرضه شده که هم زیباتر از حفاظ‌ های قدیمی است و هم از نظر کاربردهای حفاظتی و امنیتی جهت جلوگیری از ورود سارقان از حفاظ و نرده‌ های قدیمی مفیدتر می‌باشند. به بیان بهتر برای سارقان، حفاظ شاخ گوزنی غیر قابل عبور است و سارقان در مرحله اول سرقت که شناسایی ساختمانها برای سرقت است وقتی با دیوار هایی که این نوع نرده آهنی به روی آنها نصب شده اند مواجه میشوند از سرقت از آن ساختمان صرف نظر کرده و به قول معروف عطایش را به لقایش بخشیده اند زیرا این نوع نرده آهنی که با الهام گرفتن از شاخ گوزن طراحی شده اند با توجه به ارتفاع و عرض دیوار به گونه ای ساخته میشوند که عبور از آنها بسیار بسیار مشکل بوده و اگرسارقان بخواهند سماجت کنند بعلت وجود شاخکهای تیزی که با گیوتین تیز و برنده شده اند حتما با صدمات بسیار جدی مواجه خواهند شد که این صدمات آنها را از عبور ناتوان خواهد کرد.

 

تصـاویـر نـرده روی دیــوار

09127701547