ویژگی های ایمنی کلیدی محافظ شاخ گوزنی محوطه چیست؟
1402/05/16
ارتقاء امنیت ساختمان با حفاظ‌های زیبای آهنی: بررسی مدل‌های نیزار و لیلیوم
1402/05/16

ارتفاع نرده شاخ گوزنی روی دیوار

هر چه ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی بلندتر و پر تراکم تر باشد ایمن تر هستند حفاظ های جدید به علت زیبایی و مقرون به صرفه بونشان از میلگرد 10 تولید شده اند و این نوع میلگرد برای ارتفاعات بالای 1 متر مناسب نمیباشند، از طرفی هرچه تراکم حفاظ روی دیوار بیشتر از حد مجاز تعیین گردد سارقان با قرار دادن شی که دسترسی آنها را راحتر کند میتوانند از روی آن رد شوند و در واقع با پر تراکم تر شدن بجای اینکه دیوار خانه را با هزینه بیشتر ایمن تر کنیم آنرا نامین خواهیم کرد.

ارتفاع نرده شاخ گوزنی روی دیوار

 

بهترین حفاظ برای روی دیوار کدام است ؟

حفاظ هایی که با عنوان گارد روی دیوار حیاط ساختمان و ویلا در بازار موجود هستند، به عنوان نرده حفاظ کاربرد دارند و برای استفاده روی دیوار حیاطی و باغ ویلا به کار میروند . حفاظ های سنتی که با نام حفاظ سرنیزه ای شناخته شده دقیقا همانند نرده های زندان بلند هستند و عبور از روی این حفاظ های ساده امکان پذیر است پس باید حفاظی استفاده کنیم که بتواند مانع خوبی برای این افراد باشد. نرده و حفاظ جز سایر وسایل مصرفی نیستند که قابل تعویض باشند، پس باید حفاظی را انتخاب کنید که از خرید آن پشیمان نشده و یک بار برای همیشه هزینه نمایید.

بهترین و پر فروشترین حفاظ روی دیوار (شاخگوزنی)چیست ؟

داشتن ایمنی و امنیت و آرامش اولین و مهم‌ترین عامل است که همه ما انسان‌ها در زندگی به دنبال آن هستیم. به کارگیری از حفاظ روی دیوار برای آرامش خیال و امنیت در اکثر ساختمان‌ها مخصوصاً ساختمان‌هایی که دیوار کوتاهی دارند و یا در مناطق پر خطر قرار دارند، یک ضرورت محسوب می‌شود.

انواع حفاظ روی دیوار

حفاظ شاخگوزنی را به طور معمول از جنس فولاد و آهن تهیه می کنند، چراکه تقریبا مقاومت آن بسیار بالا بوده و قیمت به مراتب ارزان تری نیز از محصولاتی مانند آلومینیوم یا استیل دارند. معمولا طرح های متنوعی از نرده حفاظ روی دیوار را می توان انتخاب نموده، که هر کدام از آنها ممکن است با برخی از سلیقه ها سازگار و با برخی از سلیقه ها نیز ناسازگار باشد. بدین ترتیب بهتر است که هر فردی بر اساس سلیقه خودش نسبت به انتخاب حفاظ روی دیوار اقدام نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *