حفـاظ روی دیــوار:

از آن جایی که حفاظهای قدیمی از امنیت و زیبایی کافی برخوردار نبودند، بسیار از معماران و طراحان از حصارهای نسل جدید استفاده می کنند. برخی از این حفاظ های نسل جدید عبارتند از: حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ بوته ای ، حفاظ لاله ای و حفاظ نیزار. حفاظ شاخ گوزنی با الهام گرفتن از شکل شاخ های گوزن ساخته شده است و در بازار کشور ایران بسیار پر طرفدار است به طوری که امروزه بیش از ۹۰ درصد از حفاظ های تولید و استفاده شده در ایران، از نوع شاخ گوزنی می باشد.این نوع حفاظ روی دیوار از سوی نیروی انتظامی کشور برای تامین امنیت تایید شده است.

بهترین حفاظ برای دیوار ساختمان چیست ؟


حفاظ شاخ گوزنی دارای شاخه های در هم تنیده ای همانند خار یا شاخ گوزن می باشد. این حفاظ ها از جدید ترین مدل های حفاظ و صد البته از بهترین نوع آن به عناون حفاظ دیوار ساختمان است. در بعضی موارد با توجه به محل قرار گیری حفاظ می توان از آن برای حفاظ پنجره هم استفاده کرد. حفاظ شاخ گوزنی هم به عنوان نرده کاربرد دارد و هم امنیت ساختمان را حفظ می کند. این حفاظ های زیبا، علاوه بر حفظ جذابیت و زیبایی خود، بسیار ایمن می باشند. چرا که عرض بلندی دارند که بیشترین میزان عرض دیوار را تحت پوشش خود دارند. پس جایی برای قرار دادن دست و پا ندارند. از این رو احتمال سرقت بسیار پایین است. وجود خارها و شاخه های در هم گره خورده که بسیار تیز می باشند، امکان هر گونه دزدی و سرقت را از بین می برد. زیرا در صورتی که فردی از این حفاظ بالا رود، خارها و شاخه های تیز موجب بریده شدن بدن و آسیب رساندن به وی می شود.
انواع حفاظ روی دیوار را می توان در بازه زمانی کوتاهی و به نحو مطلوب بر روی تمام مدل دیوارها نصب کرد. نکته قابل توجه در رابطه با مدل های مختلفی از حفاظ روی دیوار آن می باشد که این محصول را می توان به بهترین حالت ممکن نصب کرد و به منظور قرار گیری آن نیازی به خرابی نیز نخواهد می باشد. حفاظ روی دیوار به واسطه ساختار و طراحی که از آن برخوردار می باشد، قابل و بعد از اسکان در ساختمان قابل نصب و اجرا می باشد و به همین جهت مورد توجه قرار گرفته می باشد.

تـصاویـر حفـاظ روی دیــوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09127701547