قیــمت نصـب حفـاظ دیـــوار:

برای افزایش زیبایی نمای ساختمان نیز می توان از حفاظ دیوار استفاده کرد. به علت آنکه بتوان پاسخگوی تمام افراد با نیاز و سلیقه های مختلف بود، حفاظ های مخصوص دیوار ساختمان ها را در مدل های گوناگونی تولید کرده اند که از جمله آن ها می توان به شاخ گوزنی، بوته ای، سر نیزه ای، لیلیوم، لاله ای، آبشاری و نیزاری اشاره نمود. تمامی این مدل ها مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا تولید شده اند و می توان با توجه به شرایط قرار گیری ساختمان و نوع کاربری آن به منظور خرید این محصول کاربردی اقدام نمود.
حفاظ روی دیوار براساس طول و ارتفاع دیوار ساخته می شود. برای تعیین دقیق این اندازه ها شرکت حفاظ صنعت تیم خود را برای مشاوه به محل شما ارسال می کند. تا به کمک مشتریان بتوان انتخاب مناسبی در سایز و طرح حفاظ روی دیوار داشت. اگر قصد نصب حفاظ روی دیوار دارید تیم ما شما را راهنمایی می کند. اولویت گروه صنعتی حفاظ صنعت درساخت انواع حفاظ روی دیوار، کیفیت کار است. چرا که همیشه از مواد مرغوب برای نیزه های حفاظ روی دیوار استفاده می کند.
تراکم حفاظ به معنی تعداد شاخک های فرعی و اصلی موجود درحفاظ می باشد.
حفاظ ساختمان از کاربردی ترین و بهترین محصولات حفاظتی تولید شده ای محسوب می شود که بر روی دیوار قابل نصب و اجرا می باشد و از ضریب امنیت بالایی برخوردار است. امروزه از روش های بسیار نوینی برای حفاظت از ساختمان ها بهره گرفته شده است ولی هنوز هم استفاده از حفاظ دیوار از اولویت برخوردار می باشد زیرا بهره گیری از حفاظ دیوار سبب می شود تا ارتفاع دیوار بلند تر شود و به همین علت ورود سارقان را دشوار و حتی غیرممکن می سازد. فروش مستقیم مدل های مختلفی از حفاظ های دیوار ساختمان این امکان را فراهم آورده است تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز خود این محصول را تهیه نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

تــصاویـر نصـب حفـاظ دیـــوار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

09127701547